شناسهٔ خبر: 67624722 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مصطفی جوادی: قول مدال المپیک نمی‌دهم اما شانس داریم

ظریفه ملک‌پور

وزنه بردار المپیکی ایران گفت: قول مدال المپیک نمی‌دهم اما من و علی داوودی شانس گرفتن مدال را داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مصطفی جوادی در حاشیه نشست صمیمانه ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک پاریس با وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران بیان کرد: فکر می‌کردم مراسم رسمی باشد اما جو بسیار صمیمانه‌ای بود. 

او در مورد شرایط خود برای حضور در المپیک گفت: شرایط ما خوب است و امیدواریم در این مدت باقی مانده به حداکثر آمادگی خود برسیم و با شرایط بسیار خوبی در المپیک پاریس حاضر شویم.

جوادی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند وزنه‌برداری با مدال از المپیک پاریس برگردد تاکید کرد: ما دو سهمیه در وزنه‌برداری داریم و در دسته ۸۹ کیلوگرم و فوق سنگین به رقابت می‌پردازیم رقابت در این دو وزن بسیار سنگین و نزدیک است. 

در هر دو وزن چهار، پنج وزنه‌بردار هستند که برای مدار رقابت دارند بنابراین پیش بینی کسب مدال نمی‌توان کرد اما قطعاً شانس مدال را داریم و امیدوارم با بهترین رنگ مدال برگردیم.

او در مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان برای برطرف کردن خواسته‌هایش گفت: وزارت ورزش و جوانان حمایت کرد البته نمی‌توان گفت تمام خواسته‌ها را برطرف کرد اما تمام تلاش خود را انجام دادند. 

جوادی در پاسخ به این پرسش که قول مدال می‌دهد؟ تصریح کرد: من اصلاً قول مدال نمی‌دهم. هر مسابقه‌ای که باشد آسیایی جهانی المپیک فرقی ندارد. قول مدال نمی‌دهم اما تمام تلاش خودم را می‌کنم. 

او در مورد اعتراضی که نسبت به پایین بودن حقوقشان که از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت شد داشتند، گفت: ما با رئیس کمیته ملی المپیک در این مورد صحبت کردیم و وضعیت حقوق‌ها بهتر شده است البته آن موقع هم بحثمان حقوق نبود اینکه هیچ شانس مدالی برای وزنه برداری متصور نبودند واقعا ناراحت کننده بود. این شبهه‌ها برطرف و وضعیت بهتر شد. 

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما