شناسهٔ خبر: 67624658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار اصفهان: با تمام توان از فعالیت دولت جدید پشتیبانی می‌کنیم

اصفهان-ایرنا-استاندار اصفهان گفت: با تمام توان از استقرار و فعالیت دولت چهاردهم پشتیبانی می‌کنیم و آرزوی ما موفقیت این دولت است زیرا آن را دولت جمهوری اسلامی می‌دانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی روز پنجشنبه در گردهمایی فرمانداران استان اصفهان در استانداری افزود: همراهی با دولت چهاردهم که انتخاب مردم کشورمان بوده، در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری آنچه که اتفاق افتاد، تصمیم مردم و بطور یقین منشا خیر و برکت برای آنهاست.

مرتضوی ادامه داد: این مهم است که دولت چهاردهم نیز با افزایش امید و کارآمدی، سرمایه اجتماعی نظام را تقویت کند.

نیروی انسانی کارآمد، میراث بزرگ شهید رییسی

استاندار اصفهان همچنین گفت: بزرگترین میراث شهید جمهور آیت‌الله رییسی، سلوک رفتاری و بکارگیری نیروی انسانی کارآمد در نظام اسلامی بود و شماری از مدیران کارآمد، جهادی، متخصص و متعهد در این دولت فرصت خدمت یافتند.

مرتضوی با بیان اینکه تأیید مجدد عملکرد دولت سیزدهم از سوی رهبر معظم انقلاب در روزهای اخیر، قابل تقدیر و دلگرم کننده بود، افزود: در این دیدار که جای خالی شهید جمهور آیت الله رییسی احساس می‌شد، به تعبیر ایشان دولت سیزدهم، دولت کار، امید و حرکت بود.

استاندار اصفهان افزود: مردمی بودن دولت‌ و تلاش بی‌وقفه برای بهبود شرایط آحاد مردم نه توده‌های خاص و اعتقاد عمیق به توانمندی‌های داخلی از جمله ویژگی‌های ماندگار رییس جمهور شهید برای دولت‌های آینده است.

وی صراحت رییس جمهور شهید در عرصه‌های مختلف، خستگی ناپذیری و مأیوس نشدن، تعامل و عزت در سیاست خارجی، اهتمام به اجرای پروژه‌های بزرگ که کسی جرأت ورود به آنها را نمی‌کرد از دیگر ویژگی های متمایز رییس دولت سیزدهم عنوان کرد.

مرتضوی ادامه داد: شهید رییسی اهل تصمیم گیری در جاهایی بود که بقیه خود را کنار می‌کشیدند که نمونه آن را در پروژه تأمین آب اصفهان از منابع درون استان شاهد بودیم.

ادامه فعالیت دولت تا آخرین ساعت خدمت

استاندار اصفهان خطاب به فرمانداران استان تاکید کرد: هیچکدام از ما نباید تا ساعت آخر خدمت خود خدشه‌ای به تلاش و خدمت‌رسانی وارد کنیم.

وی تصریح کرد: لازم است با شدت و قوت فعالیت‌ها ادامه یابد و کارهای مؤثر و پیشران نیز مانند برنامه‌ریزی های گذشته به پیش رود.

استاندار اصفهان افزود: امیدواریم دولت چهاردهم نیز اتمام پروژه‌های دوراندیشانه دولت سیزدهم را که افتخار ماست، در دستور کار خود قرار دهد.

استاندار اصفهان: با تمام توان از فعالیت دولت جدید پشتیبانی می‌کنیم

اهتمام فرمانداران به جانمایی موکب های اربعین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این گردهمایی گفت: فرمانداران استان به برپایی موکب های اربعین حسینی و برگزاری یادواره شهدا اهتمام ویژه داشته باشند.

محمدرضا جان نثاری افزود: با توجه به شدت گرمای هوا، فرمانداران با هم‌افزایی موکب داران، در استقرار موکب ها، متفاوت از سال‌های گذشته اقدام کنند.

معاون استاندار اصفهان، فعال شدن ستاد یادواره‌ شهدا در همه شهرستان‌ها برای برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان را خواستار شد و افزود: از هفته آینده کنگره استانی نیز فعالتر از گذشته کار خود را آغاز خواهد کرد و انتظار می‌رود برنامه‌ریزی‌ها بخوبی اجرا شود.

به گزارش ایرنا، در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که ۱۵ تیر برگزار شد، مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای بعنوان چهاردهمین منتخب جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

نظر شما