شناسهٔ خبر: 67624554 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

پالینیا با قراردادی 4 ساله

بایرن ستاره پرتغالی را خرید

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: سرانجام با یک سال تاخیر پالینیا 28 ساله امروز بازیکن بایرن مونیخ شد. هافبک ارزشمند پرتغالی تابستان گذشته تا یکقدمی بایرن رفت و حتی برای تست های پزشکی در مونیخ نیز حاضر شده بود ولی در نهایت انتقال او منتفی شد. پالینیا به فولام برگشت و قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد اما از همان زمان گفته می شد بایرن تابستان امسال دوباره برای جذب او اقدام خواهد کرد.
2052782
شنبه گذشته پالینیا با جت خصوصی به مونیخ سفر کرد و تمامی تست‌های داخلی و ارتوپدی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت. بایرن و فولام بر سر تمامی شرایط قراردادی و مالی توافق کرده‌اند و تنها جزئیات کوچکی در مذاکره با باشگاه انگلیسی باقی مانده بود که امروز نهایی شد.
آخرین پیشنهاد بایرن به فولام ۴۹.۵ میلیون یورو بود و توافق بر سر مبلغ 50 +5 میلیون یورو صورت گرفت و قرارداد نیز تا 2028 خواهد بود.
2052783
پالینیا در اولین اظهارنظر خود بعد از انتقال به بایرن گفت: «این یکی از شادترین روزهای زندگی من است. من اکنون برای یکی از باشگاه های برتر اروپا بازی می کنم، این یک رویا برای من است و من به این موضوع بسیار افتخار می کنم. مشتاقانه منتظر تمرین با هم تیمی های جدیدم هستم. می خواهم در کنار هواداران در آلیانز آرنا موفقیت های زیادی در بایرن جشن بگیرم. دوست دارم عناوین قهرمانی را به دست بیاورم و برای رسیدن به آن همه چیز خواهم داد.»
2052784
مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، در مورد این انتقال گفت: «پالینیا در تابستان گذشته بسیار مورد توجه ما بود. او سنگ بنای مهمی برای پروژه های آینده ماست. پالینیا یک بار دیگر در مسابقات قهرمانی اروپا نقاط قوت خود را در یک صحنه بزرگ جهانی نشان داده و تجربه زیادی را با خود به ارمغان می آورد. او در یورو 2024، در جام جهانی و حدود 300 مسابقه رقابتی در لیگ های پرتغال و انگلیس بازی کرده است. ژوائو به ما ثبات بیشتری در خط میانی خواهد داد.»
2052785
کریستوف فروند، رئیس بایرن، هم گفت: «ما از تابستان گذشته به جذب پالینیا اصرار داشتیم و حالا بالاخره او را در کنار خود داریم. او برای بایرن بازیکنی بسیار ارزشمند خواهد بود. ژوائو در دوئل ها و نبردهای هوا قوی است. او می تواند ساختار تیم را قدرتمندتر کند. او همچنین یک رهبر مطلق در میانه زمین است.»

نظر شما