شناسهٔ خبر: 67624272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

انعقاد تفاهم‌نامه احداث زباله‌سوز در بندرکیاشهر در راستای تحقق وعده اولین بخش سبز گیلان

شهردار کیاشهر از انعقاد تفاهم‌نامه احداث زباله‌سوز کوچک‌مقیاس توسط شهرداری بندر کیاشهر و شرکت فناوران زمین‌پاک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رشت، مرتضی عاطفی ضمن توضیح انجام تست اولیه این دستگاه در تهران، اظهار کرد؛ نصب و راه‌اندازی آزمایشی زباله‌سوز بندر کیاشهر ظرف مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.

عاطفی با ابراز خورسندی از مدیریت صحیح و اصولی پسماند در بندر کیاشهر شرح داد: پس از آموزش‌های لازم در زمینه کاهش تولید زباله، تفکیک از مبداء و تشویق «کیاشهروندان» به حذف کیسه‌های پلاستیکی که توسط شهرداری انجام شده است، با نصب زباله‌سوز به اهداف تعریف شده در این مقوله نزدیک می‌شویم.

شهردار بندر کیاشهر در پایان با تاکید بر رعایت همه استانداردهای زیست‌محیطی گفت: همانطور که همیشه در شعارهای‌مان هم گفته‌ایم، امیدواریم اولین بخش سبز در استان گیلان باشیم.

سامان محمدی، مدیر عامل شرکت فناوران زمین‌پاک گفت : نصب زباله‌سوز ۶۰۰ لیتری ظرف مدت ۱۰ روز در بندر کیاشهر انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فناوران زمین‌پاک با اعلام نصب زباله‌سوز بندر کیاشهر ظرف مدت ۱۰ روز شرح داد: این دستگاه بصورت غیر پیوسته کار می‌کند و امکان این را دارد که با تکمیل ظرفیت راه‌اندازی شود.

همچنین حاتم پورباقری، رییس شورای اسلامی بندر کیاشهر گفت: امیدواریم با نصب زباله‌سوز بتوانیم شهری پاک و سبز را به مردم تقدیم کنیم.

حاتم پورباقری رییس شورای اسلامی بندر کیاشهر در ادامه افزود: دو مبحث هدایت صحیح فاضلاب و امحاء اصولی پسماند از دغدغه‌های مدیریت شهری بندر کیاشهر بوده است که در هر دو زمینه اقدامات خوبی انجام شده است. امیدواریم با نصب این زباله‌سوز بتوانیم به مطالبه به‌حق همشهریان برای داشتن شهری سبز و عاری از آلودگی پاسخ مناسب بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما