شناسهٔ خبر: 67623522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساعت کاری ادارت استان فارس کاهش یافت؛ از ساعت ۸ تا ۱۱

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اعلام کرد: ساعت کاری اداره‌های فارس به دلیل ماندگاری گرمای هوا، شنبه ۲۳ تیر از ۶ تا ۱۱ اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محسن نعمتی اظهارداشت: با استناد به دومین مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی استان (موسسات عمومی دولتی، غیردولتی و بانک‌ها، شنبه، 23 تیر از ساعت 6 صبح تا 11 تعیین شده است

وی اعلام کرد: دادگستری‌های سراسر استان فارس هم تا پایان فصل اوج مصرف (شهریور ماه) در روز‌های پنجشنبه به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت‌کاری، آتش‌نشانی و مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تأمین کالا‌های ضروری هم شنبه، 23 تیر باز هستند و باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تاکید کرد: مراکز تجاری پرمصرف با همکاری شرکت‌های توزیع برق و اصناف، زمینه کاهش مصرف برق را با هر روش ممکن از جمله تعطیلی این مراکز از ساعت 11 تا 17 فراهم کنند.

انتهای پیام/424/.

نظر شما