شناسهٔ خبر: 67623293 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

گزینه پرسپولیس در دو راهی انزلی - سیرجان

هافبک اسبق پرسپولیس که در پنجره تابستانی به عنوان گزینه هدایت این تیم نیز نامش مطرح شده بود، اکنون وضعیت مبهمی برای فصل آتی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تارتار که فصل گذشته در ملوان نتایج قابل قبولی کسب کرد، این فصل هم گزینه اول هدایت قوی سپید محسوب می‌شود اما پیشنهادی که از سوی گل گهر به او ارائه شده، این مربی را دچار تردید کرده است.

این در حالی است که ملوان فصل آینده به موجب اصلاح قوانین سربازی برای بازیکنان لیگ برتری، با موجی از ستاره‌های سرباز مواجه خواهد شد. در فوتبال ایران چند تیم هستند که به دلیل نظامی بودن امکان استفاده از بازیکنان سرباز را دارند.

در رأس آنها ملوانی قرار دارد که اکنون تنها تیم نظامی لیگ برتر محسوب می‌شود؛ این تیم فصل گذشته محمد عمری و میلاد سرلک را به عنوان دو بازیکن سرباز در نیم‌فصل به خدمت گرفت اما در این پنجره تا این لحظه نامه امید نورافکن (سپاهان)، علیرضا جعفرپور (شمس آذر)، ابوالفضل جلالی (استقلال)، رضا میرزایی (استقلال) و یونس اکبرپور (آلومینیوم اراک) به دست باشگاه ملوان رسیده و حتی این تیم نسبت به سال گذشته پر ستاره‌تر هم خواهد شد.

قطعاً مهدی تارتار می‌داند که استفاده از چنین بازیکنان با کیفیتی به صورت همزمان در هیچ تیم لیگ برتری ممکن نیست و شاید همین موضوع باعث شود به پیشنهاد گل‌گهر پاسخ منفی دهد و با تیم پر ستاره‌اش در پی ماجراجویی و رؤیاپردازی باشد. حال باید منتظر ماند و دید در روز‌های آینده مهدی تارتار چه تصمیمی برای فصل آینده اتخاذ خواهد کرد.

سیرجانی‌ها در اندیشه صید تارتار

در این میان مدیران گل‌گهر هم دست روی دست نگذاشته و با جانشینان احتمالی مارینوس اوزونیدیس در حال مذاکره هستند.

 مارینوس اوزونیدیس در لیگ بیست‌وسوم سکان هدایت گل‌گهر را در دست گرفت و در پایان با این تیم در رتبه نهم ایستاد. مدیران گل‌گهر پس از بررسی‌های لازم، سرمربی یونانی را انتخاب کردند و در شرح وظایف او بها دادن به جوانان و رسیدگی به اوضاع آکادمی دیده می‌شد. سرمربی یونانی در راستای تحقق این اهداف تمام تلاش خود را کرد و شاهد شکوفایی ستاره جوانی به نام سعید سحرخیزان بودیم.

گل‌گهر با اوزونیدیس به نیمه‌نهایی جام حذفی هم رسید اما در نهایت سرنوشت بی‌رحم‌تر از این حرف‌ها بود که آبی‌پوشان سیرجان رنگ فینال را ببینند. افراد بسیاری نتایج گل‌گهر با مارینوس را قابل قبول می‌دانند اما عده‌ای هم اعتقاد دارند سرمربی یونانی می‌توانسته بهتر از اینها کار کند. ظاهراً اوزونیدیس اکنون با پیشنهاد تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس مواجه شده و برای همین حضور او در لیگ بیست‌وچهارم نامشخص است. مدیران گل‌گهر اما دست روی دست نگذاشته و مذاکره با گزینه‌های جانشینی مارینوس را آغاز کرده‌اند.

مهدی تارتار گزینه اول مدیران گل‌گهر برای جانشینی مارینوس اوزونیدیس است.

مدیران گل‌گهر اکنون مذاکرات خود با مهدی تارتار را آغاز کرده‌اند و باید دید سرانجام چه اتفاقی رخ می‌دهد. نام تارتار حتی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربی پرسپولیس هم مطرح شده بود اما در نهایت نیمکت سرخ‌ها به خوان کارلوس گاریدو رسید. سرمربی ملوان اکنون در دوراهی ماندن یا رفتن قرار گرفته است و آینده او مشخص نیست.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما