شناسهٔ خبر: 67623225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس هیات نابینایان همدان: حق دونده‌های ما حضور در پارالمپیک پاریس بود

همدان- ایرنا- رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان همدان گفت: حق دونده‌های ما حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بود که با بدشانسی از دست رفت.

صاحب‌خبر -

سمیه سهیلی روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مسابقات انتخابی سهمیه پارالمپیک سه دونده داشتیم که متأسفانه موفق به ثبت رکورد تعیین شده نشدند.

وی بیان کرد: مهرداد مرادی که حتی بخت اصلی کسب مدال در مسابقات پارالمپیک پاریس بود به دلیل مصدومیت ناگهانی این رویداد مهم جهانی را از دست داد.

سهیلی ادامه داد: وحید علی نجیمی هم که سابقه کسب مدال در مسابقات مختلف آسیایی و بین‌المللی را دارد، در عین ناباوری نتوانست در کسب سهمیه موفق باشد.

وی اضافه کرد: حمید اسلامی نیز با مصدومیت در مسابقات انتخابی کسب سهمیه پارالمپیک حاضر شد و او نیز با وجود سوابق درخشان در دو ومیدانی نتوانست حد نصاب را به دست آورد.

پسهیلی خاطرنشان کرد: نجیمی و اسلامی درخواست تجدید مسابقه خود را برای ثبت رکورد مورد نیاز ارائه دادند اما فدراسیون این درخواست را نپذیرفت.

وی افزود: با این حال هیات نابینایان و کم بینایان همدان با کسب سه سهمیه پارالمپیک در رشته گلبال، پرافتخارترین هیات این استان در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس است.

هم اکنون ۲۰۰ ورزشکار نابینا و کم بینا در سطح استان همدان فعالیت دارند.

نظر شما