شناسهٔ خبر: 67623136 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اجتماع بزرگ خانوادگی تاسوعای حسینی در گرگان برگزار می شود - اکونی

اقتصاد ایران: گرگان- رییس تبلیغات اسلامی گرگان گفت: اجتماع بزرگ خانوادگی تاسوعای حسینی با حضور هیات ها و مردم انقلابی گرگان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید جواد محمد زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با تاسوعای حسینی اجتماع بزرگ خانوادگی عزاداران حسینی در روز دوشنبه ۲۵ تیر ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در گرگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اجتماع بزرگ در خیابان چهار راه میدان گرگان برگزار خواهد شد، افزود: این برنامه با حضور هیأت‌های مذهبی، مداحان و مردم مؤمن و انقلابی گرگان و روستاهای اطراف شهرستان اجرایی می‌شود.

فعالیت ۷۰۰ هیأت مذهبی در شهرستان گرگان

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان گفت: در ایام محرم امسال ۷۰۰ هیأت مذهبی در سطح شهرستان گرگان به اجرای برنامه چون سخنرانی، جهاد تبیین، ذکر توسل و روزه می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه یکی از محوری ترین برنامه‌های ایام ماه محرم پرداختن به طرح زندگی با آیه‌ها است که برای این ایام ۱۰ آیه از قرآن کریم انتخاب شد، افزود: بیش از ۳۵۰ مبلغ و سخنران برای تبیین قرآن و سبک زندگی در سطح شهرستان فعالیت خواهند کرد.

محمدزاده اظهار کرد: اجرای روزه‌های خانگی از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی است. با ایجاد گروهی از مبلغان و خواهران مبلغه تلاش داریم در هر کجایی که نیاز به سخنران و روزه خوان بود از ظرفیت این افراد استفاده کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما