شناسهٔ خبر: 67623033 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌ها است

تهران- ایرنا- پرچمدار کاروان ایران در المپیک پاریس گفت: ژیمناستیک ورزش لحظه‌ها است و ممکن است یک لغزش تمام برنامه ورزشکار را تحت تاثیر قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مراسم دیدار المپین‌های کشورمان به همراه خانواده‌یشان با وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک و معاونین وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

مهدی الفتی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در یک سال گذشته اتفاقات خوبی برای من رقم خورد. اول مدال نقره بازی‌های آسیایی گرفتم و بعد از آن نیز به سهمیه المپیک رسیدم. این خیلی مهم است. اکنون نیز مشغول تمرینات هستم تا با نهایت آمادگی به پاریس بروم.

وی در خصوص شکایت ورزشکار استرالیایی نیز افزود: ورزشکار استرالیایی به سطح مسابقات اعتراض داشت اما مسوولان فدراسیون جهانی سهمیه من را تایید کردند که شکایت استرالیایی در دادگاه ورزش (CAS) راه به جایی نبرد.

المپین ژیمناستیک ایران با اشاره به کمبود امکانات در این رشته گفت: وسایل تمرین ما در حد 30 سال گذشته است و این را نیز به وزیر ورزش و جوانان گفتم. کیومرث هاشمی نیز قول داد تا یک ست استاندارد برای ژیمناستیک وارد شود و این برای نخستین بار است که ما صاحب یک ست خوب خواهیم شد.

الفتی در خصوص نتیجه احتمالی خود در المپیک پاریس نیز افزود: حرکاتم با حرکات جهانی یکی است و نتیجه بستگی به نحوه پرش و فرود دارد اگر روز من باشد حتما نتیجه خوبی ثبت خواهم کرد اما فراموش نکنیم که ژیمناستیک ورزش لحظه‌ها و ممکن است یک خطا برنامه یک ورزشکار را تحت تاثیر قرار دهد.

نظر شما