شناسهٔ خبر: 67622708 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کیانی: در راه المپیک به حمایت همه مسئولان نیاز داریم

تهران - ایرنا - بانوی المپیکی تکواندو ایران گفت: برای حضور پر قدرت در بازی‌های المپیک به حمایت همه مسئولان نیاز داریم چرا که جایی نیست که بخواهیم با شرایط معمولی به مصاف حریفان برویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مراسم دیدار المپین‌های کشورمان به همراه خانواده‌یشان با وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک و معاونین وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

ناهید کیانی ملی‌پوش تکواندو کشورمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم و این نشست‌ها می‌تواند یک انگیزه ای برای ورزشکاران باشد و مخصوصا اینکه با خانواده خودمان به عنوان مهمترین سرمایه در این مراسم هستیم.

وی در خصوص آمادگی نیز گفت: هر روز تمرینات زیادی را برای کسب آمادگی انجام می‌دهیم که در المپیک بتوانم بهترین عملکرد خودمان را داشته باشم. الان در فاز قدرت هستیم و هر قدر که می‌گذرد به فاز سرعت و آمادگی صد درصد نزدیک‌تر می‌شویم.

کیانی در خصوص این مراسم نیز گفت: حس خیلی خوبی دارد که با مادرم در چنین مراسمی شرکت کردم. وزیر ورزش همیشه به ما لطف داشتند و به منزل ما هم تشریف آوردند و صمیمانه برخورد کردند و این حس خوبی است.

بانوی المپیکی در خصوص مشکلات پیش رو نیز گفت: در این مسیر به حمایت کامل مسئولان نیاز داریم، چون المپیک جایی نیست که بخواهم با شرایط معمولی حضور یابم و امیدوارم شرایط بهتر شود.

مادر این ورزشکار المپیکی نیز گفت: از خدا سپاسگزارم که چنین دختری دارم و از مسولان که کمک کردن ورزشکاران ما با آمادگی کامل راهی مسابقات شوند نیز تشکر می‌کنم. امیدوارم که همه نمایندگان المپیکی کشورمان در پاریس مدال بگیرند و با دست پر به کشور برگردند.

نظر شما