شناسهٔ خبر: 67622705 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

۸ هکتار از اراضی ملی آذربایجان شرقی آزادسازی شد

تبریز- دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی از آزادسازی بیش از ۸ هکتار از اراضی تصرف شده این استان در سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

اقتصاد آنلاین- گروه استان ها ؛ بابک محبوب علیلو با اشاره به اینکه این اراضی در بخش‌های خسروشاه، باسمنج و اسپیران از توابع شهرستان تبریز توسط افراد فرصت طلب تصرف شده بود، افزود: تلاش برای رفع تصرف از اراضی ملی جزو اولویت های اصلی و مهم دستگاه قضائی است.
وی به موضوع تبصره یک ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور اشاره و اضافه کرد: اراضی ملی آزاد شده فوق دارای ارزش اقتصادی بسیار بالا ، توسط اشخاص سودجو و فرصت طلب مورد دخل و تصرف قرار گرفته بود که با رفع تصرف آنها، به بیت المال عودت داده شد.
محبوب علیلو ادامه داد: در راستای حفظ حقوق بیت المال و برخورد با زمین خواران، دستگاه قضایی با قانون شکنان در هر جایگاهی که باشند برخورد قاطع خواهد کرد و در این راستا با هیچ کسی مماشات نخواهد شد.
وی گفت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم، مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به تصرف و تعدی به اراضی ملی، بلافاصله موضوع را جهت پیشگیری و برخوردهای قاطعانه و قانونی به دادستانی مرکز استان اطلاع دهند.

نظر شما