شناسهٔ خبر: 67624305 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

فوری؛ بوشهر آماده باش شد

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به گرمای شدید و احتمال گرمازدگی در نقاط مختلف استان گفت: مراکز و پایگاه‌های درمانی و اورژانس برای ارائه خدمات شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم ، کوروش دهقان با اشاره به آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات، جنگل و مراتع منطقه خائیز بهبهان خوزستان اظهار داشت: با توجه به گستردگی این حریق همه ظرفیت و امکانات برای مهار آن بکارگیری شده است.

وی با اشاره به اعزام بالگرد آب‌پاش برای مهار آتش‌سوزی در ارتفاعات منطقه خاییز بهبهان گفت: از سوی سازمان مدیریت بحران کشور برای پشتیبانی از بالگرد آب‌پاش مدیریت بحران بوشهر به‌عنوان استان معین در همکاری و پشتیبانی لازم در خدمات‌رسانی به بالگرد آب‌پاش تعیین شد.
با توجه به گزارش هواشناسی در خصوص افزایش دما و به منظور پایداری شبکه برق استان فعالیت تمام ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، موسسات عمومی و غیردولتی، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مراکز و موسسات آموزشی خوزستان در روز شنبه مورخ ۲۳ تیرماه به صورت دورکاری اعلام شد.

مدیرکل بحران استان بوشهر از جمله خدمات به بالگرد یاد شده را اسکان، تامین آب و سوخت‌گیری بالگرد اعلام و خاطرنشان کرد: بالگرد اطفای حریق از سوی سازمان هوا فضای کشور اعزام شده و خدمات لازم در فرودگاه بوشهر به کادر پروازی این بالگرد و تامین امکانات لازم ارائه شد.

دهقان در ادامه با اشاره به آماده‌باش بودن دستگاه‌های امدادی و عملیاتی استان بوشهر در رسیدگی به بحران‌های احتمالی خاطرنشان کرد: گرمای شدید در استان بوشهر زمینه گرمازدگی مردم به ویژه بیماران، سالمندان، کودکان و نوزادان را فراهم کرده که در این راستا خدمات لازم در مراکز و پایگاه‌های درمانی و اورژانس ارائه می‌شود.

وی اعلام کرد: مراکز اورژانس، تمام بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی استان بوشهر برای پذیرش افراد گرمازده و بیماران پرخطر در آماده‌باش قرار دارند.

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به تدوین برنامه پیشگیری از حریق و مقابله با آتش‌سوزی در اراضی منابع طبیعی تصریح کرد: مقابله با بحران آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌ها با توجه به افزایش دما استان بوشهر در دستور کار ویژه قرار گرفته و تاکنون بحمدالله گزارشی در این زمینه ثبت نشده است.

نظر شما