شناسهٔ خبر: 67621888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ترابی و اسماعیلی‌فر به تراکتور پیوستند

مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر به صورت رسمی به تیم فوتبال تراکتور تبریز پیوستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، مهدی ترابی اولین بمب نقل و انتقالات را ترکاند و به صورت رسمی با تراکتور قرارداد امضا کرد.

ترابی که در جمع ۲۰ بازیکن باسابقه تاریخ پرسپولیس قرار دارد و نامش در میان مؤثرترین بازیکنان این باشگاه نیز می‌درخشد در روزهای اخیر با تراکتور به مذاکره پرداخته و به توافق رسیده بود.

وی در نهایت امروز با حضور در دفتر باشگاه تراکتور و جلسه با سعید مظفری‌زاده (سرپرست باشگاه)، با قرارداد دو ساله به تراکتور پیوست.

ترابی توانایی بازی در پست‌های وینگر و هافبک تهاجمی را داشته و فصل گذشته (لیگ بیست و سوم) ۳۵ بازی در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا انجام داده و آمار ۵ گل و ۷ پاس گل نیز از خود بر جای گذاشت.

ترابی علاوه بر پرسپولیس، سابقه حضور در تیم‌های العربی قطر و سایپا را هم در کارنامه ورزشی خود دارد.

همچنین پس از مذاکره و توافق سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور، دانیال اسماعیلی‌فر با امضای قراردادی یک ساله به تیم فوتبال این باشگاه پیوست.

پست تخصصی اسماعیلی‌فر مدافع راست است و سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان و پرسپولیس را در کارنامه دارد. اسماعیلی‌فر که چند فصل قبل برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی به تراکتور رفته بود، ۴۹ بار برای این تیم در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و ۸ گل و ۷ پاس گل نیز به نام خود ثبت کرد و حالا به جمع پرشورها بازگشته است.

اسماعیلی‌فر، فصل گذشته ۳۷ بازی در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس انجام داد و با مدنظر قراردادن آمار ۳ گل و ۶ پاس گل، یکی از برترین مدافعان راست لیگ برتر بود.

ساعتی قبل نیز مهدی ترابی به تراکتور پیوست تا پرشورها، ۲ بازیکن مؤثر فصل گذشته پرسپولیس را جذب کنند.

نظر شما