شناسهٔ خبر: 67621362 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گفت‌وگو با ایرنا؛

ابوالفضل همراه: پیشکسوتان در کنار جوانان نباشند کار پیش نمی‌رود

تهران- ایرنا- بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر گفت: آثار تلویزیونی و سینمایی اوایل انقلاب اگر درخشان بود به دلیل ترکیب حضور پیشکسوتان باتجربه‌ در کنار نیروهای جدید بود، هر وقت بخشی از این دو کمرنگ شود دچار مشکل می‌شویم و عملا کارها پیش نمی‌رود.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل همراه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره بکارگیری بازیگران جوان در کنار پیشکسوتان سینما، تئاتر و تلویزیون اظهار داشت: اگر هنر در جریان است به دو دلیل است؛ یکی حضور پیشکسوتان و افراد با تجربه است و دیگری حضور جوانان مستعد است، هر وقت این دو کنار هم باشند، کارهای خیلی خوبی قطعا اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: اوایل انقلاب شاهد بهترین آثار تلویزیونی و سینمایی با ترکیبی از با تجربه‌ها و نیروهای جدید بودیم. هر وقت بخشی از این دو کمرنگ شود دچار مشکل می‌شود و عملا کارها پیش نمی‌رود.

به گفته بازیگر «اخراجی ها»، خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد حضور پیشکسوتان و جوانان در کنار هم بودیم و این نویدبخش اتفاقات خیلی خوبی است.

در حال ساخت یک مجموعه تلویزیونی در حوزه طنز هستم

همراه همچنین درباره کارهای جدید خود گفت: در حال حاضر، در حال ساخت یک مجموعه تلویزیونی در حوزه طنز هستم. کارهای اولیه ساخت این مجموعه در حال انجام است و تیم خود را تشکیل داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: البته درگیر دو پروژه نمایشی دیگر هستم؛ در یکی بازی دارم به نام «ترور ملت» به کارگردانی اصغر خلیلی و یک کار پرفورمنس را هم با موضوع مقاومت کارگردانی می‌کنم که در برج میلاد تهران از اواخر تیر ماه روی صحنه می‌برم.

همراه گفت: در حوزه تصویر هم امسال برای دو کار صحبت کردم ، البته هنوز شروع نکردیم. اگر به نتیجه برسد وارد بازی می‌شوم. برای دو سریال و دو سینمایی دیگر نیز صحبت کرده‌ام که برای این پروژه‌ها قطعی شده ولی از دید من تا قرارداد نبندیم چیزی قطعی نیست.

نظر شما