شناسهٔ خبر: 67621338 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

آخر هفته ۱۰ استان همراه با رگبار باران، رعد و برق و باد شدید | این مناطق خنک می‌شوند | ۵ روز گرد و خاک در بخش عظیمی از کشور

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات رشته کوه البرز به ویژه در مازندران، سمنان، برخی مناطق گلستان و خراسان شمالی، همچنین در ارتفاعات غرب و جنوب کرمان، ارتفاعات شمال هرمزگان و شرق فارس رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی در مازندران، ارتفاعات شمالی استان‌های البرز و تهران، برخی نقاط مازندران، گلستان و سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و نیز در ارتفاعات جنوب کرمان، ارتفاعات شمال هرمزگان و شرق فارس به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

در پاره‌ای از این نقاط ریزش تگرگ نیز دور از انتظار نیست. در ضمن، کاهش نسبی دما در سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز رخ می‌دهد.

شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق شمال شرق کشور رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در بیشتر مناطق کشور جوی آرام برقرار است.

در ۵ روز آینده در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و همچنین در جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

در ۳ روز آینده شرق دریای عمان و جمعه دریای خزر مواج است.

نظر شما