شناسهٔ خبر: 67621272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه اردستان:

تأمین اجتماعی نقش مهمی در تأمین عدالت و امنیت اجتماعی دارد

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: سازمان تأمین اجتماعی نقش مهمی در تأمین عدالت و امنیت اجتماعی دارد و مسائل و مشکلات مدنظر بازنشستگان از جمله بحث همسان سازی حقوق‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری، صبح پنجشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان تأمین اجتماعی اردستان به مناسبت هفته تأمین اجتماعی، اظهار داشت: تأمین اجتماعی نقش مهمی در تأمین عدالت و امنیت جامعه دارد و همه باید در پیگیری مشکلات مردم به‌ویژه جامعه کارگری و قشر آسیب پذیر پیش قدم باشیم که خوشبختانه تأمین اجتماعی در این عرصه اقدامات خوب و اثرگذاری انجام داده و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه بازنشستگان در جامعه، افزود: دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات مدنظر بازنشستگان از جمله بحث همسان سازی حقوق‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: آمارهای ارائه شده در حوزه رشد بیمه شدگان، کاهش نرخ بیکاری و تسهیل خدمات غیرحضوری نشان می‌دهد در دولت سیزدهم کارهای زیربنایی و قابل توجهی انجام شده است.

حجت الاسلام دهشیری تاکید کرد: باید از تأمین اجتماعی اردستان تقدیر کنیم، زیرا براساس گزارش‌هایی که ارائه شد و با توجه به رصد مراجعین به دفتر امام جمعه؛ علی رغم تنوع و گستردگی کار در بین ادارات شهرستان کمترین شکایت و موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

گفتنی است در آغاز این دیدار علیرضا تاجرزاده رئیس تأمین اجتماعی شعبه اردستان در گزارشی از عملکرد تأمین اجتماعی شهرستان، به کسب رتبه‌های ممتاز شعبه اردستان بین شعب ۴۴ گانه استان، رشد ۸ درصدی بیمه شدگان اجباری و کاهش ۲۵ درصدی مقرری‌بگیران بیکاری اشاره و از پرداخت حدود ۲۳۲ میلیارد تومان در قالب تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

نظر شما