شناسهٔ خبر: 67621151 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

به نقل از دیگران؛

همه وعده‌های پزشکیان

همشهری جلد امروز خود را به وعده‌های پزشکیان اختصاص داده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - روزنامه نزدیک به زاکانی در گزارشی با عنوان «همه وعده‌های انقلابی آقای رئیس جمهور» نوشت: انتظار می‌رود پزشکیان به وعدهای انقلابی‌اش عمل کند و همین وعده‌ها مبنای مطالبه از او خواهد بود.

در این گزارش آمده است: 

هرچه به موعد آغاز به‌کار رسمی دولت چهاردهم نزدیک‌تر می‌شویم، تصویر شفاف‌تری از مواضع و الگوهای دولت‌داری رئیس‌جمهور منتخب در حال شکل‌گیری است؛ مواضعی که عمدتا در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی مطرح و تحقق آنها به مطالبه‌ای عمومی تبدیل شده‌است.
این روزها در شرایطی که به‌نظر می‌رسد چینش ترکیب کابینه دولت چهاردهم، بیش از هر موضوع دیگری وقت و ذهن مسعود پزشکیان را به‌خود معطوف کرده‌است، شاهد اتخاذ مواضع اصولی و راهبردی، به‌ویژه در حوزه سیاست‌خارجی بوده‌ایم که قابل تقدیر بوده و با استقبال افکارعمومی مواجه شده‌است؛ سیاستگذاری‌هایی که در چارچوب گفتمان نظام و انقلاب می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات موجود در کشور باشد.
اعلام مواضع اصولی رئیس‌جمهور منتخب طی روزهای اخیر در شرایطی است که مطالبه اساسی مردم، تحقق حداکثری این مواضع در رویکردهای دولت چهاردهم است. درواقع جامعه انتظار دارد دولت آینده با تدوین برنامه‌ها و راهبردهای مؤثر، مسیر پیش‌رو را برای تحقق چنین مواضعی هموار کند. در ادامه به بررسی مواضع رئیس‌جمهور منتخب طی روزهای اخیر که در ادامه گفتمان انتخاباتی پزشکیان بوده‌‌است، می‌پردازیم.






 

 

نظر شما