شناسهٔ خبر: 67621145 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

از حالا در خدمت تیم جدیدم هستم؛

اختصاصی - ترابی: منتظر قهرمانی تراکتور باشید!

مهدی ترابی آماده درخشش با پیراهن تراکتور می‌شود و انگیزه زیادی برای قهرمانی با این تیم دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مهدی ترابی با انتقالی بزرگ به تیم فوتبال تراکتور پیوست تا با ترک اردوی تیم قهرمان لیگ ایران، پرسپولیس، اسکواد این تیم را تحت‌تاثیر جدایی خود قرار دهد. پایان کار او البته با اعتراض چندانی از سوی صفحات هواداری همراه نشد و بیشتر هدف اعتراض‌ها روی مدیریت باشگاه پرسپولیس بود، هرچند که رضا درویش نیز مدعی است که این باشگاه توان رقابت مالی با تراکتور برای قرارداد با ترابی را نداشت.

مهدی ترابی در اولین گفتگویی که بعد از ترک اردوی پرسپولیس و امضای قرارداد با تراکتور داشته، نکات جالبی را به زبان می‌آورد و با هواداران پرسپولیس نیز صحبت می‌کند. وینگر خوش تکنیک سابق پرسپولیس همچنین در مورد همبازیانش صحبت کرده و پیرامون کار زیر نظر دراگان اسکوچیچ اظهاراتی را داشته است.

این گفتگوی کوتاه را بخوانید:

* جدایی‌ات از پرسپولیس ناراحتی بسیاری از هواداران این تیم را به دنبال داشت. نظری در این مورد نداری؟
همه هواداران پرسپولیس می‌دانند که فوتبال حرفه‌ای است و اینطور تصمیمات بازیکنان و باشگاه‌ها هم طبیعی است. من دوست ندارم کسی از من دل آزرده باشد و در مدت فوتبالم هم از جان و دل زحمت کشیدم تا برای تیمم مثمرثمر باشم و پاسخ اعتماد باشگاه و حمایت هواداران را بدهم. برای همین با احترام به تمام نظرات، فکر نمی‌کنم جای گله یا آزردگی برایمان بماند.

2050360

* اما به هر حال تو به نظر خیلی‌ها بهترین بازیکن تیم بودی.
این را که لطف دارید اما حالا هم که این تصمیم را گرفته‌ام دوست دارم همه چیز با نهایت احترام بین من و هواداران عزیز سپری شود. به هر حال همه ما ایرانی هستیم و در بازیهای ملی متحد می‌شویم و تمام تلاشمان در عرصه باشگاهی نیز برای این است که در رقابتهای بین‌المللی پرچم کشور عزیزمان ایران را بالا ببریم. دوست داشتم فقط این را بگویم که احترام همه هواداران عزیز برای من واجب است و من علاقه بسیار زیادی به آنها دارم، شاید نیازی به گفتن هم نداشت چون در عمل هم در این شش سال نشان دادم.

* فصل بعد هم در کنار بازیکنان جدیدی خواهی بود و دیگر بازیکنان پرسپولیس را نخواهی دید.
از تمام همبازیانم و مربیانم هم متشکرم که در این مدت خیلی برایم زحمت کشیدند. همچنین برای مدیران باشگاه پرسپولیس هم احترام زیادی قائلم و در این مدت همیشه حرمت بین‌مان حفظ شد و این برایم از هرچیزی مهمتر بود.

* گفتی که به پرسپولیس برمی‌گردی، درست است؟
ببینید همه این چیزها برای قبل از امضای قرارداد با تراکتور بود. حالا که قراردادم را امضا کردم تمام فکر و ذهنم روی موفقیت تیمم است. تراکتور یک تیم بزرگ با پیشینه و ریشه است و هواداران پرتعداد و البته مالک محترم به نام آقای زنوزی دارد، پس بهتر است در مورد تیم خودم صحبت کنم چون واقعا تمام تمرکزم را دیگر روی تراکتور می‌گذارم تا به قراردادی که بستم متعهد باشم.

2027805

* در مورد هواداران تراکتور چه نظری داری؟
من هر وقت که به استادیوم یادگار می‌آمدم یا تصاویر طرفداران را می‌دیدم بیشتر عظمت و بزرگی این تیم را درک می‌کردم. تراکتور طرفداران زیادی دارد که عاشقش هستند و می‌دانم که روز و شب به تیم فکر می‌کنند و دغدغه آن را دارند. به همین خاطر ما هم مسئولیت سنگینی داریم و دوست دارم همینجا به همه هواداران بگویم که ما از جان و دل برای موفقیت تیم زحمت خواهیم کشید.

* سرمربی تیمتان هم آقای اسکوچیچ است.
ایشان یک مربی محترم و با دانش هستند و من هم با تمام قدرت زیر نظرشان کار خواهم کرد و همه ما از دستورات کادرفنی پیروی خواهیم کرد و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا خواسته ایشان را عملی کنیم.

* تراکتور در این سالها هرگز قهرمان لیگ نشده اما حالا بازیکنانی دارد که بارها این تجربه را داشته‌اند. فکر میکنی نسل شما بتواند طلسم را بشکند؟
من اهل وعده و وعید نیستم اما همینجا به هواداران تراکتور می‌گویم که مطمئن باشید تمام تلاشمان را برای قهرمانی خواهیم کرد. از وقتی به تیم آمدم و برنامه آقای زنوزی را دیدم متوجه شدم که ایشان هم تمام تلاششان این است که هواداران این حس خوب را تجربه کنند. به تی‌تی‌ها یک چیز می‌گویم، منتظر موفقیت تیم باشید.

نظر شما