شناسهٔ خبر: 67621109 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پخش زنده اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی از شبکه جهان بین پخش زنده اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی از شبکه جهان بین

همزمان با روز ششم محرم، شبکه جهان بین اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی را از مصلای شهرکرد پوشش زنده تصویری، خبری و رسانه‌ای می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی سازمان صداوسیما چهارمحال و بختیاری، مراسم سوگواری و اجتماع شیرخوارگان حسینی همراه با مدیحه سرایی و سخنرانی فردا جمعه ۲۲ تیر، مصادف با ششمین روز از ماه خون و قیام، همزمان با سراسر کشور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

این مراسم معنوی از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ از سیمای جهان بین به تهیه کنندگی فاطمه علیخانی و اجرای ابوالفضل هادی پور و از رادیو جهان بین به تهیه کنندگی سیده مریم رضوی و گویندگی لیلا فرج زاده به صورت زنده پخش می‌شود.

معاونت خبر جهان بین هم با اعزام گروه، این اجتماع را پوشش خبری می‌دهد و تصاویر آن از شبکه خبر و خبر ۲ به صورت زنده پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید

معاونت فضای مجازی هم با تولید و انتشار کلیپ و عکس نوشت از این مراسم، انتشار اخبار و مراسم عزاداری از سراسر استان، تقطیع برنامه‌های صدا و سیما و انتشار در بستر‌های فضای مجازی با مردم سوگوار استان در شبکه‌های اجتماعی همراه می‌شود.

اجتماع شیرخوارگان حسینی امسال در ۱۰۰ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود و مادران عاشورایی همراه با کودکان خود در این مراسم شرکت و فرزندان خردسال شان را نذر امام حسین (ع) می‌کنند.

نظر شما