شناسهٔ خبر: 67620937 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به غزه

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد پنجشنبه از حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات شدیدی را علیه اهدافی در اطراف مجتمع بیمارستانی الشفاء در غرب شهر غزه انجام دادند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین مناطقی در شرق خان یونس واقع در جنوب غزه و مناطقی در شمال اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه را نیز بمباران کردند.

هنوز جزئیاتی درباره آمار شهدا و مجروحان این حملات گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، عملیات مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) که به عملیات «طوفان الاقصی» معروف است، ضعف و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی را بیش از پیش آشکار کرده است.

این در حالی است که با گذشت بیش از ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما