شناسهٔ خبر: 67619907 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اعتماد | لینک خبر

با حكم رهبر انقلاب

نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز منصوب شد

صاحب‌خبر -

آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي در حكمي حجت‌الاسلام آقاي حاج شيخ‌احمد مطهّري‌اصل را به‌ عنوان نماينده جديد ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز منصوب كردند.

رهبر انقلاب در اين حكم با ابراز تأسف فراوان مجدد از فقدان حجت‌الاسلام آل‌هاشم از شيوه سلوك مردمي و خدمتي ايشان تمجيد كردند.

متن حكم رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحيم

جناب حجه‌الاسلام آقاي حاج شيخ احمد مطهّري‌اصل دامت افاضاته

با ابراز تأسف فراوان از فقدان امام جمعه مردمي و پرتلاش و برجسته تبريز، مرحوم مغفور شهيد خدمت، حجه‌الاسلام آل‌هاشم رضوان‌الله‌عليه كه بي‌شك ضايعه‌اي براي مردم آذربايجان است و با تمجيد از شيوه سلوك مردمي و خدمتي آن مرحوم، جناب‌عالي را كه از همراهان و همكاران وي بوده و بحمدالله به حُسن انديشه و عمل شناخته شده‌ايد، به نمايندگي خود در آن استان و امامت جمعه تبريز منصوب مي‌كنم. انتظار دارم كه جايگاه امامت جمعه براي مردم مومن و شجاع و انقلابي تبريز، با خصوصيات ممتاز آنان به گونه شايسته‌اي همتراز باشد و دانش و اخلاص و همدلي و تبيين، محور تعامل با توده‌هاي مومن و پرشور مردمي به ويژه جوانان قرار گيرد و ارتباط صميمانه با علماي اعلام و دانشگاهيان و فرزانگان و مجموعه‌هاي انقلابي و همدردي با ايثارگران و ضعفاي جامعه، همواره مدّ نظر باشد. توفيقات شما را از خداوند مسألت مي‌كنم.

سيدعلي خامنه‌اي

۱۹ تيرماه ۱۴۰۳

نظر شما