شناسهٔ خبر: 67619502 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

اعطای نشان درجه یک هنری به فرهاد قائمیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون

تهران - ایرنا - نشان درجه یک هنری با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به فرهاد قائمیان هنرمند نامدار سینما، تئاتر و تلویزیون اعطا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از صندوق اعتباری هنر، همزمان با برگزاری نشست هیات امنای صندوق اعتباری هنر، به پاس قدردانی از یک عمر تلاش و فعالیت هنری فرهاد قائمیان و حضور در آثار مختلف هنری در حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون، نشان درجه یک هنری به وی اعطا شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای این نشست گفت: امروز این صندوق اعتباری هنر مایه فخر و یکی از افتخارات کاری ما محسوب می شود. در این راستا با ارائه خدمات متنوع باعث شده است که رضایت مندی خیلی خوبی در میان اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه ایجاد شود و این زحمات بدون حمایت اعضای هیئت امنا و شخص آقای پور احمدی و همکارانشان در صندوق میسر نبود.

محمد مهدی اسماعیلی ادامه داد: هنرمندانی که در جمع هیئت مدیره این صندوق حضور دارند همگی از افراد موثر حوزه های فعالیتی خود هستند.

عضو کابینه دولت سیزدهم ضمن تشکر و قدردانی از فرهاد قائمیان، تصریح کرد: در این سه سال وقتی فضای کار دشوار می شد این هنرمند بزرگ را کنار خود داشتیم.

اسماعیلی افزود: پذیرش دبیری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) و نقش محوری او در برگزاری هرچه بهتر این رویداد، حضور در آثار سینمایی و تلویزیونی مختلف به عنوان یک بازیگر توانمند، متعهد و انقلابی از جمله اقداماتی است که می توان درباره فعالیت های وی برشمرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: خیلی خرسندیم که در این جلسه شاهد اعطای نشان درجه یک هنری به این هنرمند عزیز هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌ در این راستا لازم می دانم از مدیریت صندوق اعتباری هنر و مدیریت فرهنگسرای نیاوران بابت ساماندهی این مجموعه هم تشکر کنم که فرسودگی این مجموعه با کیفیت را بازسازی و احیا کردند.

اسماعیلی افزود: امیدوارم شاهد رویدادهای بهتر و موثرتر در فرهنگسرای نیاوران باشیم.

سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود اسلامی معاون توسعه و مدیریت وزارت فرهنگ، محمدخزاعی رییس سازمان سینمایی، فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ، مصطفی محمدی عضو هیئت امنا صندوق اعتباری هنر، مهدی نورعلیشاهی مدیرکل حوزه ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی و عضو هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر و محسن خاتمی رئیس فرهنگسرای نیاوران از جمله افراد حاضر در جلسه بودند.

نظر شما