شناسهٔ خبر: 67619357 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

حضور پزشکیان در جلسه شورای نگهبان

صاحب‌خبر -

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: رئیس‌جمهور منتخب در جلسه سه‌شنبه شورای نگهبان حضور یافت و در این جلسه بر ضرورت همکاری‌ و همدلی‌ بین دو نهاد ریاست‌جمهوری و شورای نگهبان برای پیشرفت ایران اسلامی تأکید شد.
طحان‌نظیف درباره این جلسه بیان داشت: در این جلسه دبیر و اعضای شورای نگهبان به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفتند و برای ایشان در انجام این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کردند و اعضای شورا و رئیس‌جمهور منتخب در خصوص مسائل مختلف کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کردند. وی با بیان این نکته که پیام این جلسه همدلی و همکاری بود، گفت: در این جلسه بر این نکته تأکید شد که اکنون آقای دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور همه مردم ایران هستند و همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید برای اداره کشور همکاری لازم را با ایشان داشته باشند. سخنگوی شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همیاری همه مسئولان به‌خصوص رئیس‌جمهور منتخب، گام‌های مهمی برای پیشبرد مسائل کشور و پیشرفت ایران اسلامی برداشته شود.

آیت‌الله جنتی به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفت
دبیر شورای نگهبان در جلسه روز گذشته این شورا با قدردانی از حضور حماسی و مسئولانه مردم ایران در انتخابات، به مسعود پزشکیان به‌عنوان ریاست‌جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و برای وی در خدمت به مردم شریف ایران آرزوی توفیق کرد. آیت‌الله احمد جنتی اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور و معنادار مردم فهیم ایران اسلامی برگزار شد و یک پیروزی بزرگ برای ملت رشید ایران و یک ناکامی بزرگ در پرونده بدخواهان ایران ثبت شد. وی تک‌تک آرای مردم ایران را اسناد حقانیت جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: شورای نگهبان همیشه نشان داده با پای‌بندی به الگوی مردم‌سالاری دینی از آرای مردم به‌عنوان حق‌الناس حراست می‌کند.

نظر شما