شناسهٔ خبر: 67619090 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد: تجهیز و راه‌اندازی ۴ بیمارستان جدید در فارس تا پایان سال جاری

صاحب‌خبر -

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: 4 بیمارستان جدید تا پایان سال در فارس تجهیز و راه اندازی می شود.

به گزارش سینا پرس فارس، مهرداد شریفی امروز، ۲۰ تیرماه در نشست با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: درصد بالایی از فرآیند ساخت این بیمارستان‌ها انجام شده و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

او افزود: بیمارستان 160 تخت خوابی شهرستان مرودشت، بیمارستان 160 تخت خوابی شهرستان داراب، بیمارستان 32 تخت خوابی شهرستان بختگان و بیمارستان اعصاب و روان بوستان واقع در ورودی شهر صدرا با ۲۸۹ تخت بستری، چهار بیمارستانی است که تا پایان سال جاری تجهیز، راه اندازی و به چرخه خدمات درمانی فارس افزوده می شود.

شریفی با اشاره به گسترش پوشش خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۳۷ درصد بیمارانی که به بیمارستان ها و مراکز درمانی شیراز مراجعه می کنند، هموطنانی از سایر استان های کشور هستند که این حجم از اعتماد مردم برای دریافت خدمات سلامت در شیراز، نشانگر توانمندی بالای اساتید مجرب این مرکز آموزش عالی و ثمربخشی تلاش های مجموعه دانشگاه در توسعه خدمات سلامت است.

معاون درمان دانشگاه اضافه کرد: از این رو برطرف کردن کمبود تخت های بیمارستانی در شیراز نیز از سوی دولت مردمی مورد توجه قرار گرفت و با پیگیری‌های انجام شده ساخت بیمارستان نمازی 2 و بیمارستان میانرود با کمک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان استانی آغاز و تکمیل بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) در آینده نزدیک محقق می شود.

کپی لینک لینک کپی شد

نظر شما