شناسهٔ خبر: 67618508 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح تعویض خودروی شاهین برای متقاضیان دردسر آفرید طرح تعویض خودروی شاهین برای متقاضیان دردسر آفرید

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از دردسرساز شدن طرح تعویض خودروی شاهین برای متقاضیان گلایه کردند.

صاحب‌خبر -

متقاضیان خودروی شاهین سال گذشته در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان نیز بلوکه کردند. تحویل این خودرو‌ها زمستان ۱۴۰۳ اعلام شده است، اما پیامک تعویض این خودرو برای آنها دردسرساز شده است؛ به گفته آنها در پیامک‌های ارسالی از اجباری بودن تعویض خودرو سخنی به میان نیامده است.

شهروندخبرنگار‌ها ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها

باسلام و احترام؛ بنده و عده کثیری از حواله داران خودروی شاهین شرکت سایپا یک سال و نیم گذشته ۱۰۰ میلیون تومان بلوکه کردیم و نوبت ما زمستان ۱۴۰۳ اعلام شد، اما برای ما پیامکی ارسال شد که شما از سامانه حذف شدید. خواهش میکنم رسیدگی کنید چرا سهمیه‌ها لغو شده است؟

اینجانب در سال گذشته در سامانه یکپارچه خودرو شاهین ثبت نام نموده ام و پس از واریز وجه و وکالتی نمودن حساب اولویت زمستان ۱۴۰۳ برای تحویل خودرو تعیین گردید. در دو نوبت پیامک جهت تبدیل خودرو از شاهین به ساینا و سهند و اطلس دریافت کردم و با توجه به اینکه بنده خودروی شاهین ثبت نامی خودم را نیاز داشتم هیچ کدام از طرح‌های تبدیلی را انتخاب نکردم. حال در کمال تعجب مشاهده کردم که اولویت بنده لغو شده! من با وزارت صمت و  سایپا جهت پیگیری موضوع تماس گرفتم، اما هیچکدام پاسخگو نیستند. در پیامک‌های تعویض اجباری گفته نشده بود برای همین ما هم تعویض نکردیم.

پیامک خودروی شاهین

پیامک تعویض خودرو

پیامک سایپا به متقاضیان

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

نظر شما