شناسهٔ خبر: 67618423 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی با حواله‌های جعلی فروش خودرو

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که با ارائه حواله‌های جعلی خودرو مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس آگاهی شهرستان نجف‌آباد شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد و اعلام شکایت مبنی بر اینکه فردی با وعده فروش خودرو از آنها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم در پوشش فردی با نفوذ در یکی از شرکت‌های خودروسازی با ترفند فروش خودرو بدون قرعه‌کشی شهروندان را فریب داده و با دریافت وجه خودرو در قبال ارائه حواله‌های جعلی، ۱۰۰ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰ شاکی در این رابطه به پلیس مراجعه و طرح شکایت کرده‌اند، گفت: با تلاش و اقدامات شبانه روزی مأموران متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

نظر شما