شناسهٔ خبر: 67618221 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

وام سفر کارت بدون سود بگیرید | شرایط وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت با اقساط پنج میلیونی

برای دریافت این وام ابتدا لازم است متقاضیان در بانک ملت سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند که این سپرده تا زمان تسویه کامل وام مسدود خواهد شد.

صاحب‌خبر -
سامانه فرابانک ملت طرحی برای اعطای وام فوری به مشتریان خود ارائه کرده است و مشتریان بانک ملت می‌توانند با استفاده از این سامانه، به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه به شعبه تا سقف 200 میلیون تومان وام بگیرند.

برای دریافت این وام ابتدا لازم است متقاضیان در بانک ملت سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند که این سپرده تا زمان تسویه کامل وام مسدود خواهد شد.

این وام با شرایط مسدودی سپرده، ضامن رسمی و اعتبار شغلی با نرخ سود 23 درصدی ارائه می‌شود و لازم است که وام گیرنده ازمشتریان این بانک باشد وهیچ‌گونه بدهکاری و یا وام تسویه نشد‌‌ه‌ای نداشته باشد.
به علاوه، این بانک به افرادی که سابقه چک برگشتی دارند هم تعلق نمی‌گیرد. همچنین برای برخی تسهیلات این سامانه نیاز به ایجاد میانگین حساب یا داشتن سپرده بلندمدت است.
به نقل از تجارت نیوز، حداکثر مدت زمان بازپرداخت وام 60 ماه و هر قسط وام 200 میلیون تومانی حدود پنج میلیون و 640 هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، 138 میلیون و 200 هزار تومان و مجموع کل رقم وام و سود 338 میلیون و 300 هزار تومان است. همچنین هزینه‌های جانبی این وام که شامل تشکیل پرونده و اعتبار سنجی می‌شود، 30 هزار تومان است.
فوری / جزییات و شرایط دریافت وام سفر بدون سود بانک مهر ایران
 
بانک مهر ایران با طرح تسهیلاتی تحت عنوان «سفر کارت»، به مشتریان برای سفر تسهیلات ارائه می‌دهد. این وام قرض الحسنه، بدون سود بوده و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.
به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از افرادی که مایل به دریافت وام سفر کارت هستند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده گذاری قرض الحسنه افتتاح کنند. ضمنا باید سپرده گذاری داشته باشند و مبلغ سپرده آن‌ها لااقل 20 درصد مبلغ کل وام را شامل شود. پس می‌توان گفت مبلغ سپرده گذاری تعیین کننده مبلغ تسهیلات است. به علاوه شرایط متقاضی برای دریافت این وام مدنظر است و مبلغ با توجه به این مورد هم تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت سفر کارت به شش ماه می‌رسد.
روند پرداخت وام سفر کارت بانک مهر ایران چگونه است؟
افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید معرفی نامه از طرف آژانس‌های مسافرتی طرف قرارداد بانک مهر ایران داشته باشند. متقاضیان این تسهیلات باید در نظر داشته باشند که می‌توانند آن را برای بسته‌های زیارتی و گردشگری مورد نیاز خود تقاضا کنند. در واقع تنها زمانی که به صورت منحصر از درگاه بانک در پذیرنده طرف قرارداد و معرفی کننده مشتری خرید تور یا رزرو بلیط سفر انجام شود، مبلغی پول مشخص شده به حساب فروشنده فروشنده تور یا بلیط منتقل خواهد شد.
 
لازم به ذکر است بانک قرض الحسنه مهر ایران تقریبا یک ماه پس از سپری شدن تاریخ پیش پرداخت، واریز وام مذکور را به حساب متقاضی انجام خواهد داد. پس از آن به راحتی تراکنش قابل انجام است. لازم به ذکر است که این طرح در قالب حمایتی نیز ارائه می‌شود که شرایط ویژه خود را دارد و به افراد خاصی تعلق می‌گیرد.
شرایط ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بانک سینا با اقساط 7 میلیونی
 
بانک سینا برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود، طرح تسهیلات 300 میلیون تومانی را تحت عنوان «نارون» تدارک دیده است. افراد به منظور دریافت وام مذکور باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سینا هستند باید بتوانند حداقل یک ماه یا حداکثر 12 ماه میانگین حساب ایجاد کنند. متقاضیان دریافت این وام باید اعتبار شغلی به علاوه جواز کسب و پروانه اشتغال ارائه بدهند. سود این تسهیلات که در بازه 10 تا 23 درصدی است، با توجه به دوره بازپرداخت و ماندگاری سپرده تعیین می‌شود.
وام گیرندگان بعد از دریافت وام این امکان را دارند که اصل مبلغ تسهیلات و سود آن را یکجا پرداخت کرده یا قسط بندی کنند. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط تا 48 ماه خواهد بود.
با در نظر گرفتن مبلغ وام، سقف نرخ سود و زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 7 میلیون و 608 هزار و 775 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات 65 میلیون و 221 هزار و 201 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 365 میلیون و 421 هزار و 201 تومان می‌رسد.
بانک سینا چه مزایایی دارد و چه نوع خدماتی را ارائه می‌دهد؟
بانک سینا یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که فعالیت خود را از بیست و هشتم اسفندماه سال 1387 آغاز کرد. این مجموعه به دلیل در اختیار داشتن کارکنانی سریع، مشتری مدار و درست کار، پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک توانسته اعتماد مشتریان را جلب کرده و در قالب افتتاح انواع حساب‌ها، تسهیلات، خدمات کارتی، سامانه‌های بانکی، مبارزه با پولشویی، سامانه دریافت خدمات مشتریان حقوقی، خدمات نوین و… خدمات خوبی را به آن‌ها ارائه بدهد.

نظر شما