شناسهٔ خبر: 67614540 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

وام قرض الحسنه | شرایط دریافت وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک سینا | وام قرض الحسنه با سپرده کوتاه مدت

در ادامه شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک سینا را بخوانید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

در این طرح، شما می توانید تا 200 برابر میانگین حساب خود و با سقف 300 میلیون تومان، کارت اعتباری دریافت کرده و از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سینا خرید نمایید. نرخ سود این وام قرض الحسنه معادل 23 درصد است.

واجدان شرایط دریافت این تسهیلات، سپرده‌گذاران بانک سینا هستند که به مدت سه تا 6 ماه حساب سپرده قرض‌الحسنه با حداقل مبلغ 50 هزار تومان افتتاح کرده و میانگین حساب ایجاد کنند. البته با دریافت این تسهیلات، حساب سپرده وام‌گیرنده مسدود نمی‌شود و وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

متقاضیان برای دریافت این وام باید یک ضامن رسمی و اعتبار شغلی ارائه کنند. برای وام‌گیرندگان با توجه به مدت سپرده‌گذاری و مدت زمان بازپرداخت انتخابی، حداقل 80 درصد مبلغ سپرده و حداکثر تا 200 درصد میزان سپرده قرض الحسنه یعنی 300 میلیون تومان، توسط بانک وام پرداخت می‌شود.

شرایط بازپرداخت وام قرض الحسنه اطلسی بانک سینا

مدت زمان بازپرداخت این وام حداقل 12 ماه، حداکثر 36 ماه تعیین شده است. در صورت دریافت وام 300 میلیونی با دارا بودن سپرده سه ماهه و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، وام گیرنده باید ماهانه 11 میلیون و 612 هزار تومان به بانک قسط پرداخت کند. به این ترتیب، در زمان سررسید وام، میزان پرداختی به بانک مجموعا 218 میلیون و 264 هزار تومان خواهد بود. همچنین هزینه‌های جانبی دریافت این وام، 200 هزار تومان است که شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

مدارک لازم برای دریافت وام قرض الحسنه طرح اطلسی بانک سینا

 اطلاع از مدارک مورد نیاز بسیار اهمیت دارد، زیرا متقاضیان می‌توانند روند دریافت وام خود را تسریع بخشیده و در زمان کمتری مبلغ مورد نظر خود را دریافت کنند. لیست مدارک مورد نیاز برای وام طرح اطلسی به شرح زیر است:

1. کپی و اصل مدارک هویتی متقاضی دریافت وام مانند شناسنامه و کارت ملی.

2. مدارک هویتی ضامن یا ضامنین در صورت درخواست بانک.

3. مدارک مربوط به داشتن حساب سپرده لازم در بانک سینا.

4. مدارک شغلی متقاضی و ضامنین وی در صورت درخواست بانک.

5. وثیقه و مدارک ضمانتی در صورت درخواست بانک.

6. فرم تکمیل شده درخواست وام از سوی وام‌گیرنده.

با داشتن این مدارک، متقاضیان می‌توانند به شعب بانک سینا مراجعه کرده، درخواست خود را ثبت کرده و پس از تایید بانک، مبلغ وام را دریافت کرده و از کارت اعتباری تخصیص داده شده برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سینا استفاده کنند.

ضریب تسهیلات

مدت بازپرداخت

مدت سپرده گذاری

80 درصد

12 الی 36 ماه

سه ماه

180 درصد

12 الی 36 ماه

شش ماه

100 درصد

3 ماه راس مدت

سه ماه

200 درصد

3 ماه راس مدت

شش ماه

نظر شما