شناسهٔ خبر: 67618127 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

جورج کلونی: با بایدن نمی‌شود ترامپ را شکست داد!

صاحب‌خبر -

بانی‌فیلم: پس از برگزاری نخستین مناظره میان جو بایدن رییس جمهور امریکا و نامزد حزب دمکرات در برابر دونالد ترامپ و سقوط محبوبیت بایدن، بسیاری از سناتورهای دمکرات خواستار کناره‌گیری او از کاندیدایی ریاست جمهور امریکا شدند.
این درخواست با مخالفت جو بایدن روبرو شد؛ او گفت قصد کناره‌گیری ندارد و می‌تواند ترامپ را در کارزار انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد.
حالا به جز برخی از اعضای حزب دمکرات، برخی از طرفداران این حزب هم خواستار جایگزین شدن یک کاندیدای دیگر با جو باید شده‌اند. جورج کلونی امروز در خبری که ورایتی آن را منتشر کرده گفته که با حضور بایدن نمی‌توان امیدی برای پیروزی در انتخابات پیش رو داشت!
به گزارش ورایتی، جورج کلونی می‌گوید که جو بایدن باید استعفا دهد.
کلونی این حرف‌ها را در قالب یک یادداشت، هفته‌ها پس از همراهی در جمع‌آوری کمک‌های مالی برای جو بایدن نوشته و اضافه کرده که دموکرات‌ها با این رئیس‌جمهور نمی‌توانند برنده شوند.
جورج کلونی در با نوشتن این مقاله به تعداد روزافزونی از دست‌اندرکاران هالیوود پیوسته است که از جو بایدن خواسته‌اند که به عنوان نامزد دموکرات‌ها برای ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ استعفا کند.
کلونی در ماه ژوئن یک مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی بزرگ هالیوود را برای بایدن برگزار و توانست مبلغ ۲۸ میلیون دلار برای کمپین او جمع آوری کند.
به نظر می‌رسد که جورج کلونی با نوشتن این یادداشت، نظر خود را پس از عملکرد وخیم بایدن در اولین مناظره رئیس جمهوری با دونالد ترامپ تغییر دهد.
کلونی در بخشی از یادداشت خود نوشته:
«من جو بایدن را دوست دارم. به عنوان یک سناتور. به عنوان یک معاون رئیس جمهور و به عنوان رئیس جمهور. من او را دوست دارم و به او اعتقاد دارم؛ به شخصیتش، به اخلاقش. در چهار سال گذشته، او در مقابل بسیاری از مبارزاتی که روبرو شده، پیروز شده است. اما تنها نبردی که او نمی‌تواند پیروز شود، مبارزه با زمان است.»
کلونی ادامه داد: «هیچ‌کدام از ما نمی‌توانیم؛ گفتنش ویرانگر است، اما جو بایدن که من سه هفته پیش در جمع آوری کمک‌های مالی با او بودم، بایدن سال 2010 نبود. او حتی جو بایدن 2020 هم نبود. او همان مردی بود که همه ما در مناظره شاهد بودیم.»
کلونی خاطرنشان کرد که دموکرات‌ها آنقدر از دورنمای دور دوم ریاست‌ جمهوری ترامپ وحشت زده‌اند که ما تصمیم گرفته‌ایم همه نشانه‌های هشدار را در مورد پیر شدن بایدن نادیده بگیریم.
این برنده اسکار همچنین گفته که مصاحبه جو بایدن پس از مناظره با شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز تنها این موضوع را تقویت کرده که او نباید نامزد دموکرات‌ها باشد.

نظر شما