شناسهٔ خبر: 67618024 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

راهنمای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری تعمیرات

صاحب‌خبر -

انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری تعمیرات مساله ای بسیار مهم برای تعمیرگاه هاست. زیرا تمام فرایندهای حسابداری و مدیریت تعمیرگاه را تحت الشعاع قرار می دهد.

از طرفی اگر یک نرم افزار حسابدرای نامناسب برای تعمیرگاه خود انتخاب کنید و پس از چند سال متوجه این اشتباه شوید ممکن است خیلی دیر شده باشد. زیرا یکی از کارهای بشدت سخت و دردسر ساز تغییر نرم افزار حسابداری است چون تمام داده های شما بر روی نرم افزار قدیمیتان قرار دارد و مهاجرت از نرم افزار تعمیرات قدیمی به نرم افزار جدید کاری زمان بر است.

به نظر نگارنده بهترین نرم افزار حسابداری تعمیرات در حال حاضر نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس می باشد. زیرا هم بسیار ساده و روان طراحی شده هم قابلیت و امکانی نیست که یک تعمیرگاه نیاز داشته باشد و نرم افزار اسکناس نداشته باشد.

هرچند شما بهتر است خودتان نرم افزارهای مختلف را بررسی کرده و بهترین تصمیم را بگیرید ولی در ادامه دلایل انتخاب نرم افزار اسکناس به عنوان بهترین نرم افزار را بیان می کنیم.

پس اگر شما هم کار تعمیرات موبایل، ماشین، رایانه و لپ تاپ، لوازم برقی یا …. انجام می دهید و به دنبال خرید یک نرم افزار حسابداری تعمیرات درجه یک هستید این مطلب را از دست ندهید.

از نرم افزار های حسابداری عمومی بپرهیزید

به طور کلی باید از هر شرکتی که ادعا می کند برای تمامی اصناف و مشاغل، نرم افزار اختصاصی دارد ترسید. اکثر نرم افزار های حسابداری که شاید زیاد هم اسمشان به گوشتان خورده باشد در واقع یک نرم افزار حسابداری عمومی هستند و برای حسابداری تعمیرات مناسب نیستند.

بهتر است به دنبال نرم افزارهایی باشید که اختصاصی برای تعمیرگاه ها توسعه داده شده اند.

نرم افزار اسکناس اختصاصی فقط برای صنف تعمیرات طراحی شده است. هرچند تمام نیازهای یک فروشگاه را هم برطرف کرده و امکانات حسابداری کاملی هم دارد.

قدمت نرم افزار

هنگام بررسی نرم افزار های مختلف، یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید به آن توجه داشته باشید قدمت و سابقه نرم افزارها است.

طبیعتا نرم افزاری که 15 سال پیش طراحی شده و در این مدت توسط تعمیرگاه های مختلفی استفاده شده و هر سال به روز شده باشد خیلی بهتر است از نرم افزار ارزانی که هنوز امتحان خود را پس نداده!!!

نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی اسکناس از سال 1388 طراحی شده و تاکنون در هر سال چند بار به روز رسانی شده و امروز تبدیل به بهترین نرم افزار تعمیرات در ایران شده است.

کیفیت خدمات پشتیبانی

همیشه وقتی بحث نرم افزار حسابداری می شود بعد از امکانات، مهم ترین چیزی که به ذهن هر کسی می رسد مساله کیفیت پشتیبانی است.

هر شرکت نرم افزاری مدعی است که بهترین کیفیت خدمات پشتیبانی را ارائه می کند اما چطور می تون صحت سنجی کرد؟

طبیعتا بهترین راهکار برای صحت سنجی کیفیت پشتیبانی یک نرم افزار، نظر سایر مشتریان آن نرم افزار می باشد.

با توجه به ویدئوهایی که مشتریان نرم افزار اسکناس از خود ضبط کرده اند و در سایت رسمی نرم افزار اسکناس بارگذاری شده، خدمات و پشتیبانی شرکت اسکناس همیشه بسیار فراتر از حد انتظار مشتریان بوده.

امکانات و راحتی

امکانات فراوان و سادگی و کاربرپسند بودن دو ویژگی متفاوتی هستند که خیلی اوقات با هم در تضاد هستند.

برخی از نرم افزارها به دلیل امکانات فراوانی که دارند بسیار پیچیده بوده و یادگیریشان بسیار سخت است. از طرفی نرم افزارهایی که آسان هستند امکانات خوب و جامعی ندارند.

به عنوان مثال اگر نرم افزار Paint را با نرم افزار Photoshop مقایسه کنید متوجه این موضوع خواهید شد.

اما نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس در حالی که کامل ترین نرم افزار برای تعمیرات است به طرز شگفت آوری آسان و ساده است.

در نرم افزار اسکناس از اصطلاحات پیچیده حسابداری خبری نیست ولی با چند کلیک ساده سخت ترین سند های حسابداری قابل ثبت است.

بهترین نرم افزار حسابداری تعمیرات بهترین نرم افزار حسابداری تعمیرات

مستندات آموزشی فراوان

مهم ترین چالش هنگام استفاده از یک نرم افزار جدید، یادگیری و درک مفاهیم آن نرم افزار است.

کیفیت پشتیبانی در این امر بسیار مهم است ولی از آن مهم تر وجود آموزش های ویدئویی و روان است که برای بخش های مختلف تولید شده و در دسترس باشند.

در اینجا هم باید گفت تا لحظه نگارش این مطلب، هیچ نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی به اندازه نرم افزار اسکناس و به کیفیت نرم افزار اسکناس، آموزش های ویدئویی برای بخش های مختلف ندارد.

تعمیرگاه موبایل با تعمیرگاه ماشین متفاوت است!!

تاکنون فقط درباره اختصاصی برای تعمیرات بودن گفتیم. اما واقعیت این است که امکاناتی که یک تعمیرکار خودرو از نرم افزار حسابدرای انتظار دارد گاهی بسیار متفاوت از امکاناتی است که یک تعمیرکار موبایل نیاز دارد.

پس اگر مثلا شما تعمیرکار لوازم خانگی هستید یا کارتان بازیابی اطلاعات هارد است باید نرم افزاری را انتخاب کنید که امکانات اختصاصی شغل شما را نیز پوشش بدهد.

پس موقع بررسی نرم افزار های تعمیرگاهی حتما به این نکته توجه کنید که نرم افزاری را انتخاب کنید که امکان سفارشی سازی بر اساس نیازهای شما را داشته باشد.

نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی اسکناس نه تنها برای مشاغل مختلف تعمیرگاهی نسخه اختصاصی طراحی کرده است بلکه قابلیت این را دارد که هر تعمیرکاری نسبت به نیاز خود، نرم افزارش را تغییر دهد.

سخن پایانی

طبق بررسی های ما بدون شک و با اطمینان خاطر، بهترین نرم افزار حسابداری تعمیرات در حال حاضر نرم افزار اسکناس می باشد.

برای اطلاعات بیشتر راجع به نرم افزار تعمیرگاهی اسکناس، نسبت به شغل خود روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید:

تعمیرات خودرو، مکانیکی، صافکاری، دیتیلینگ و….

تعمیرات موبایل، تبلت، Iphone و…

تعمیرات کامپیوتر، لوازم برقی، لپ تاپ، هارد، الکترونیک و…

البته توصیه ما به شما این است که اگر به طور جدی نیاز به یک نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی را درک کردید و تصمیم به خرید یک نرم افزار خوب دارید طبق مراحل زیر پیش بروید:

  1. ابتدا در گوگل عبارت “نرم افزار مدیریت تعمیرگاه” یا “نرم افزار حسابداری تعمیرگاه” یا نسبت به شغل خودتان عبارتی مثل “نرم افزار مدیریت تعمیرگاه موبایل” را جستجو کنید.
  2. از نتایج بدست آمده حداقل 5 سایت اول را بررسی کنید
  3. نسخه دمو هر 5 نرم افزار را دانلود و نصب کنید.
  4. از شرکت مربوطه بخواهید محیط نرم افزار را به شما آموزش دهند.
  5. در نهایت نسبت به نیاز خود بهترین نرم افزار را انتخاب و خریداری کنید.

نظر شما