شناسهٔ خبر: 67617984 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

فعالیت‌های قرارگاه خاتم الانبیاء موجب حفظ آبرو برای نظام شده... -

اقتصاد ایران: کرمانشاه- نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: از نگاه فنی و تخصصی فعالیت‌های قرارگاه خاتم الانبیاء موجب حفظ آبرو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بخشی‌پور بعد از ظهر چهارشنبه در نشست پیگیری پروژه راه آهن کرمانشاه-خسروی که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و استاندار کرمانشاه در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد، اظهار کرد: به همت دولت و مجلس یک بودجه پایدار و مناسب برای پیشرفت پروژه راه آهن کرمانشاه-خسروی تأمین شده و اکنون مشکلی در جهت تأمین اعتبار برای تکمیل این پروژه وجود ندارد.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۳ درصدی پروژه راه آهن کرمانشاه-خسروی، خواستار اعلام زمان دقیق شروع به‌کار ایستگاه اسلام آباد غرب و پایان کار قطعه کرمانشاه به اسلام آباد غرب شد و افزود: این پروژه از برکات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه بود و اکنون مشکلی در خصوص تأمین اعتبار آن وجود ندارد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خواستار اعلام زمان دقیق شروع به‌کار ایستگاه در اسلام آباد غرب و تکمیل قطعه کرمانشاه به اسلام آباد غرب هستند.

بخشی‌پور در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت فعالیت‌های عمران و آبادانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کشور اشاره و تصریح کرد: اقدامات این قرارگاه در حوزه آبرسانی روستایی در شهرها بسیار مهم و ارزشمند است.

وی فعالیت‌های قرارگاه خاتم الانبیا را نیز موجب حفظ آبرو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: از نگاه فنی و تخصصی قرارگاه خاتم الانبیا موجب حفظ آبرو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

برچسب‌ها:

نظر شما