شناسهٔ خبر: 67617387 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیمه رایگان ۱۲ میلیون نفر در کشور بیمه رایگان ۱۲ میلیون نفر در کشور

معاون سازمان بیمه سلامت کشور گفت: ۱۲ میلیون نفر در حال حاضر تحت پوشش بیمه رایگان هستند.

صاحب‌خبر -

ساختمان جدید اداره بیمه سلامت ۴ شهرستان فومن، آستانه اشرفیه، آستارا و رودسر امروز (چهارشنبه ۲۰ تیر ماه) با حضور استاندار گیلان و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت کشور به صورت ویدئو کنفرانس در نشست شورای اداری فومن افتتاح شد.

این ساختمان‌ها جمعا با زیربنای هزار و ۱۱۳ مترمربع ساخته و ۴۱ میلیارد تومان از اعتبار‌های بیمه سلامت برای ساخت آنها هزینه شده است.

حسین رنجبران، معاون سازمان بیمه سلامت کشور در این نشست تصریح کرد: در ۲ سال اخیر ۶ میلیون ایرانی تحت پوشش بیمه سلامت شدند و اکنون این رقم به ۱۲ میلیون بیمه شده رسیده است.

بیمه رایگان ۱۲ میلیون نفر در کشور

او افزود: علاوه بر این در دولت سیزدهم در راستای عدالت در سلامت، پوشش بیمه‌ای زوجین نابارور، پوشش بیمه‌ای ۱۰۷ نوع بیماری خاص و صعب العلاج و داروی رایگان آنان، پوشش بیمه‌ای زنان باردار و کودکان زیر ۵ سال، پوشش بیمه‌ای و ارائه خدمات درمانی رایگان کودکان زیر ۷ سال، کاشت حلزون رایگان، نسخه الکترونیک و خدمات الکترونیک سلامت رقم خورده است.

افتتاح ۴ پل در روستا‌های فومن

امروز همچنین با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان ۴ پل ارتباطی در روستا‌های کلفت، سید سرا، شفیع محله و مردگان فومن افتتاح شد.

بیمه رایگان ۱۲ میلیون نفر در کشور

این پل‌های ارتباطی که بر اثر سیلاب در سال‌های اخیر تخریب شده بودند، با ۶۴ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و بحران ساخته شده و امروز به بهره برداری رسیده اند.

نظر شما