شناسهٔ خبر: 67617362 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته تنیس داریم - اکونیوز

اقتصاد ایران: بوشهر- دبیر فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران گفت: ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته تنیس داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ کشاورز عصر چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیئت تنیس استان بوشهر اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در کشور در این رشته فعالیت می‌کنند.

وی افزود: طرح استعدادیابی برای ورزشکاران بالای ۱۷۰ سانتیمتر قد در این رشته آغاز شده که ورزشکاران با استعداد جذب تیم‌های پایه و ملی خواهند شد.

دبیر فدراسیون تنیس بیان کرد: مهمترین رویداد این فدراسیون، تور جهانی آزاد تنیس است که شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.

کشاورز خاطرنشان کرد: با توجه به ساحلی بودن استان بوشهر در رشته تنیس ساحلی نیز از این ظرفیت برای پایگاه فدراسیون تنیس در جنوب کشور استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این مجمع با اشاره به اینکه این ورزش جایگاه المپیکی و جهانی دارد در کشور مغفول واقع شده اظهار کرد: امیدواریم که سطح تنیس کشور به رده‌های بالای جهانی برسد.

یاسر جمالی افزود: در استان بوشهر این رشته در شهرستان‌های بوشهر و جم فعال است که اداره کل ورزش و جوانان این استان کمک خواهد کرد در سایر شهرستان‌ها در بخش آموزش و مربی و داور فعالیت خود را آغاز کند.

مجمع انتخابات هیئت تنیس استان بوشهر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، دبیر فدراسیون تنیس و اعضای مجمع برگزار و علی ماهینی با ۱۴ رأی اعضای مجمع به‌عنوان رئیس جدید هیئت تنیس استان بوشهر انتخاب شد.

برچسب‌ها:

نظر شما