شناسهٔ خبر: 67617045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:

خروجی مالیات باید برای مردم تبیین شود

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: عدالت مالیاتی باید سرلوحه باشد و خروجی دریافت آن برای مردم تبیین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سالار آبنوش، به مناسبت هفته امور مالیاتی در نشستی که به همین منظور با حضور آقایان عباس بیگدلی، نماینده مردم تاکستان در مجلس و آقای موسوی صانع، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین اظهار کرد: انسجام و وحدت میان هر ۴نماینده استان برای انجام امور استان وجود دارد و هیچ بهانه ای برای انجام امور مردم وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در حوزه مالیاتی آنچه اولویت دارد رعایت عدالت مالیاتی است که این امر یک موضوع تخصصی است و لازم است هم در دریافت مالیات اصول و شاخص ها عادلانه باشد و هم خروجی دریافت این مالیات برای مردم تبیین شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات زبان گویای مردم نسبت به مسئولان است و اگر این مشارکت را ارزیابی کنیم، خروجی عملکرد دستگاه ها نیز مشخص خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم کشور ما که در انتخابات اخیر این مشارکت مطلوب را رقم زدند، ارزش و جایگاهی دارند که باید برای انجام امور آنها از هیچ کوششی دریغ نکرد.

آبنوش تصریح کرد: لازم است زمانی از امورات مسئولان به صحبت مستقیم با مردم بگذرد تا اهداف، خدمات و دستاوردهای دستگاه ها برای مردم تبیین شود.

در این دیدار آقای موسوی صانع مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه متبوع، دغدغه و خدمات ارائه شده را ‌تشریح کرد.

۴۶

نظر شما