شناسهٔ خبر: 67616805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی خبر داد

حضور جهادگران خراسان رضوی در بخش دُرح خراسان جنوبی

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی گفت: جهادگران خراسان رضوی در بخش دُرح شهرستان سربیشه خراسان جنوبی حضور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، مهدی هنری در حاشیه بازدید از گروه جهادی مستقر در بخش درح شهرستان سربیشه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۱۰۰ نفر از جهادگران استان خراسان رضوی در خراسان جنوبی در بخش درح حضور پیدا کردند.

وی افزود: فعالیت این گروه جهادی با توجه به همزمانی با دهه اول محرم فرهنگی، هنری، خدمات رسانی، عمرانی و آموزشی میباشد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: ۵۰ نفر از جهادگران طلبه هستند که بیشتر در زمینه های تبلیغی و فرهنگی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه سایر اعضای گروه جهادی در قالب دانشجویی و دانش آموزی هستند، گفت: در حوزه عمرانی فعالیت هایی از جمله تکمیل حسینیه و مسجد، استخر ذخیره آب و سایر نیازمندی هایی که در این منطقه بوده است.

هنری با بیان اینکه فعالیت های تبلیغی در ۲۰ روستا در حال انجام است، گفت: فعالیت های تبلیغی تا روز عاشورا در این منطقه ادامه دارد.

وی به فعالیت جهادگران طی تابستان امسال در قالب پویش «خادم ایران» اشاره کرد و ادامه داد: تا پایان شهریورماه فعالیت گروه‌های جهادی ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی افزود: طی تابستان امسال ۷۲۰ گروه جهادی با بیش از ۶۷۰۰ جهادگر در سطح استان حضور خواهند داشت که بخش گروه های جهادی مهمان خواهند بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون شاهد حضور سه گروه جهادی مهمان در استان هستیم، گفت: بخش اعظمی از گروه های جهادی بومی در قالب قرارگاه های جهادی خدمات رسانی خواهند داشت.

هنری گفت: بخشی از فعالیت جهادگران در قالب طرح شهید عجمیان است که شامل زیباسازی مدارس، تکمیل سرویس بهداشتی و فعالیت هایی است که در مدارس انجام شده و ان شاءالله گروه های تخصصی در این زمینه با این طرح با همکاری آموزش و پرورش و نوسازی مدارس همکاری خواهند کرد.

نظر شما