شناسهٔ خبر: 67616675 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

یادمان شهدای معاونت سیما رونمایی شد

همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، آیین «رونمایی از یادمان ۲۴ شهید والامقام معاونت سیمای رسانه ملی» برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، آیین «رونمایی از یادمان ۲۴ شهید والامقام معاونت سیمای رسانه ملی» با حضور «پیمان جبلی» رئیس رسانه ملی، جمعی از مدیران ارشد و کارکنان معاونت سیما و خانواده‌های معزز شهدای معاونت سیما، همراه با نوای دلنشین حاج سعید حدادیان، برگزار شد. 

آیین رونمایی از «یادمان شهدای معاونت سیما»

در ابتدای این مراسم که با حضور و استقبال پرشور کارکنان معاونت سیما و رسانه ملی همراه بود، جبلی رئیس سازمان صدا و سیما و محسن برمهانی معاون سیما به بیان مطالبی در خصوص اهمیت نقش والا و جایگاه رفیع شهدا پرداختند.

در ادامه این مراسم معنوی که مزین بود به یاد و خاطره شهدا، حاج سعید حدادیان دقایقی با ذکر مصیبت اهل بیت (ع) و اجرای مداحی‌های خاطره‌انگیز حسینی در دوران دفاع مقدس، یاد امام شهیدان را زنده و دل و جان عاشقان حسینی را راهی کربلا کرد.

سپس از خانواده شهدای معاونت سیما؛ شهید حسین شریعتی، شهید احمد اسماعیلی، شهید مهدی رضایی مجد، شهید امیراسکندر یکه‌تاز، شهید رضا مرادی‌نسب، شهید حسن نجفی، شهید محمدرضا شادروح، شهید سیدهادی حسینی سنگری، شهید رحمان میرزایی، شهید حمیدرضا خیرخواه قمی، شهید حسین خسروآبادی، شهید علی صیرفی‌پور، شهید محمد گونه‌فراهانی و شهید حسین باباپور، تجلیل شد.

همچنین از علی باقری طراح خلاق این یادمان نیز تقدیر شد.

<div id="video-display-embed-code_2529083" ><script type="text/JavaScript" src="https://defapress.ir/fa/news/play/embed/677818/2529083?width=400&height=300"></script></div>

در بخش پایانی این مراسم، به صورت رسمی پس از سلام جمعی حاضرین به سید و سالار شهیدان و شهدای معاونت سیما با نثار شاخ گل به تمثال شهیدان توسط رئیس سازمان صدا و سیما، خانواده شهدا و مدعوین در فضایی با شکوه و خاطره انگیز صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما