شناسهٔ خبر: 67616653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار:‌ میزبانی مسابقات هندبال آسیا دستاوردی مهم برای فارس است 

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: میزبانی مسابقات هندبال نوجوانان آسیا دستاوردی مهم برای استان است و از این رویداد آسیایی برای آشنایی جهانیان با ظرفیت های فرهنگی و تاریخی فارس بهره خواهیم برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمد فرخ زاده روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی این مسابقات با علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال و عبدالرحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد:‌ نقش رویدادهای ورزشی در عرصه سلامت اهمیت دارد از این رو فارس آمادگی برگزاری این مسابقات را دارد.

وی با اشاره به اتحاذ تدابیر لازم برای برگزاری شایسته این مسابقات آسیایی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری شیراز و شهر صدرا همکاری های خوبی در زمینه حمل و نقل، تبلیغات و زیباسازی شهری انجام خواهد شد.

معاون استاندار:‌ میزبانی مسابقات هندبال آسیا دستاوردی مهم برای فارس است 

فرخ زاده ادامه داد:‌ با توجه به برگزاری رویدادهای سلامت محور ورزشی در استان، در حین برگزاری مسابقات آسیایی هندبال بازدیدی هوایی از زیرساخت های سلامت، مراکز فرهنگی، ادبی و جاذبه های طبیعت گردی به منظور تنوع بخشی و معرفی ظرفیت های فارس به شرکت کنندگان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه ارزنده استان فارس به عنوان قطب سلامت و درمان کشور افزود: با برگزاری مسابقات ورزشی در رده های ملی و بین المللی به دنبال ترویج سلامت در جامعه هستیم.

به گزارش ایرنا دهمین دوره پیکارهای هندبال نوجوانان پسر آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری به میزبانی شیراز در این شهر برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال کشورمان در گروه A با تیم های هند و عراق همگروه است.

گروه B: عربستان، قطر ، امارات متحده عربی

گروه C: کره جنوبی، بحرین، چین تایپه

گروه D: ژاپن، کویت، چین ، اردن

تیم ایران در نخستین بازی خود ۱۳ شهریور ماه در ساعت ۱۹ و ۳۰ به مصاف هند خواهد رفت، سپس ۱۵ شهریور هم در همین ساعت با عراق دیدار خواهد کرد.

نظر شما