شناسهٔ خبر: 67616613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آخر هفته‌ای گرم در انتظار کرمانشاه است

کرمانشاه - ایرنا - بیشتر نقاط استان کرمانشاه از امروز چهارشنبه تا روز جمعه با افزایش تدریجی دمای هوا، آخر هفته‌ای گرم را سپری خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هوای استان از امروز (چهارشنبه) تا اواسط روز جمعه صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

سعید قاسمی افزود: به دنبال این شرایط، تقویت وزش باد در سطح منطقه، از اواخر روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده ممکن است جو استان را به ویژه نواحی مرزی کم و بیش غبارآلود نماید که این احتمال در ساعاتی از بعد از ظهر شنبه تا صبح یکشنبه بیشتر به نظر می‌رسد.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین دمای هوا که تا روز جمعه روندی افزایشی خواهد داشت، در روز شنبه تغییرات چندانی نداشته باشد اما در روزهای یکشنبه و دوشنبه بویژه در نواحی گرمسیر مختصراً کاهش می‌یابد.

قاسمی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته قصرشیرین با ۴۵ درجه گرمترین و ماهیدشت و حمیل با ۱۴ درجه خنکترین نقاط استان بود.

وی افزود: طی همین مدت دمای هوای شهر کرمانشاه نیز بین ۱۸ و ۳۸ درجه بالای صفر در نوسان بود.

به گزارش ایرنا، در پی تداوم گرما و افزایش مصرف برق براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه به منظور مدیریت مصرف برق، فعالیت ادارات استان در روزهای پنجشنبه ۲۱ و ۲۸ تیر تعطیل و برای روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه هفته آینده هم ۲ ساعت تعجیل در خروج در نظر گرفته شده است.

نظر شما