شناسهٔ خبر: 67616566 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

چیزهایی که درباره فصل چهارم زخم کاری می دانیم

پایان قصه مالک «زخم کاری» در آلمان

محمدحسین مهدویان که این ماه‌ها تمرکزش در تولید سریال «زخم کاری» بوده، فصل چهارم این سریال را ساخته و حالا قرار است برای برخی از سکانس‌های فصل پایانی با تیمش به آلمان برود.

صاحب‌خبر -

همشهری آنلاین: قسمت چهارم از فصل سوم سریال «زخم کاری» در حالی از پلتفرم پخش‌کننده این مجموعه نمایش داده شد که یکی از بازیگران اصلی سریال از فصل چهارم آن گفت، فصلی که به ‌نظر می‌رسد مهدویان قصد دارد پایانش را خارج از کشور رقم بزند.

پایان قصه مالک «زخم کاری» در آلمان

* این سریال در فصل اول مخاطبان زیادی داشت، اما فصل دوم آن به نسبت فصل قبلی مخاطبانش را راضی نکرد. حالا با بازگشت جواد عزتی به‌عنوان نقش اصلی سریال و گذشت ۴قسمت از فصل سوم، مهدویان سعی کرد داستان را پیش ببرد.
* حین پخش قسمت‌های فصل سوم، مهدویان به فکر فصل چهارم است و شنیده شده قرار است پایان قصه انتقام مالک را در فصل چهارم به پایان برساند.
* همه‌چیز درباره فصل چهارم در حد گمانه‌زنی بود که رعنا آزادی‌ور با حضور در برنامه «فوتبال۳۶۰» عنوان کرده که تصویربرداری فصل چهارم به‌زودی در تهران تمام می‌شود و بخش‌هایی از این سریال در خارج از کشور جلوی دوربین می‌رود.

پایان قصه مالک «زخم کاری» در آلمان


* به‌ نظر می‌رسد محمدحسین مهدویان سکانس‌های باقی‌مانده از فصل چهارم را در آلمان تصویربرداری می‌کند.
* فصل سوم «زخم کاری» در ۱۵قسمت تولید و از پلتفرم مورد نظر پخش می‌شود. شاید مانند فصل‌های اول و دوم این سریال بخشی از کاراکترها از داستان حذف شوند. به ‌نظر می‌رسد با پایان فصل سوم بلافاصله فصل چهارم پخش شود.
* فصل اول این سریال براساس رمان «بیست زخم ‌کاری» محمود حسینی‌زاد بود و ابتدا قرار بود در ۱۵قسمت تولید و پرونده‌اش بسته شود، اما در نهایت مهدویان تصمیم گرفته آن را به فصل چهارم برساند.

نظر شما