شناسهٔ خبر: 67616454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار آستارا:

دولت سیزدهم اصلاحات بزرگی در حوزه سلامت انجام داد

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: در دولت سیزدهم با پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته شاهد اصلاحات بزرگی در حوزه سلامت بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شهاب زاده روز چهارشنبه در آئین افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت شهرستان آستارا با بیان اینکه سلامت و امنیت ۲ مقوله مهم و اساسی هستند، اظهارکرد: شاه بیت عملکرد دولت سیزدهم را می‌توان در اجرای طرح تحول نظام سلامت و بیمه سلامت دانست.

وی افزود: این ۲ طرح موجب شد تا فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خانواده بیماران جز رنج مریض داری نباید رنج دیگری داشته باشند را محقق کرد.

فرماندار شهرستان آستارا طرح بیمه سلامت همگانی را یکی از بزرگترین کارهای دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: ایجاد و اجرای چنین طرح‌هایی در قالب بیمه، منابع پایداری برای نظام سلامت ایجاد می‌کند.

شهاب زاده با بیان اینکه ارائه خدماتی که در حوزه سلامت جامعه باشد، ارزشمند است، گفت: این خدمات وقتی بدون چشم داشت و برای برآورده کردن نیاز هم نوع باشد، کاری ارزشمندتر به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین نعمت، خدمت بی‌منت به مردم است پس برای ارائه خدمت به مردم تفاوت قائل نشوید، افزود: بیشتر جمعیت شهرستان آستارا زیر پوشش بیمه هستند.

دولت سیزدهم اصلاحات بزرگی در حوزه سلامت انجام داد

ساختمان جدید بیمه سلامت شهرستان آستارا در مساحتی به متراژ ۲۰۰ متر مربع در ۲ طبقه و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

نظر شما