شناسهٔ خبر: 67616449 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رویداد سه روزه «تهران دخت» آغاز شد

ایجاد شبکه فعالان حوزه دختران نوجوان با هدف کنشگری اجتماعی

رویداد سه روزه «تهران دخت» آغاز شد رویداد سه روزه «تهران دخت» با حضور بیش از یکصد فعال حوزه نوجوان و در قالب ۲۴ تیم در خانه تاریخی طهران«اتحادیه» آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران ؛ فراخوان این رویداد کنشگری به عنوان سکوی شتابدهی ایده ها و طرح‌‌های فعالان حوزه نوجوان در زمینه نوآوری اجتماعی، اردیبهشت ماه سال جاری منتشر شد و از سازمان‌ها، مربیان، نهادها، مجموعه‌های خصوصی، دولتی، مردم‌نهاد و افراد خلاق که در حوزه دختران نوجوان فعالیت می‌کنند، دعوت شد تا طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود را در زمینه مشارکت و مسئولیت‌پذیری دختران نوجوان در شهر تهران، جهت حمایت و اجرا برای تابستان ۱۴۰۳، مطرح کنند.

 

در سومین سال برگزاری رویداد «تهران دخت» حدود ۱۵۰ طرح دریافت و طی دو مرحله داوری حدود ۲۴ طرح انتخاب شدند.

در طی  سه روز برگزاری این رویداد از میان ۲۴ تیم، مقرر شده است طرح هایی که از لحاظ محتوا و  ساختار، ملاک های لازم را جهت اجرا را دارا هستند، ، توسط اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران انتخاب و مورد حمایت و اجرا قرار بگیرند.

گفتنی است هدف از برگزاری این رویداد ایجاد یک شبکه جمعی از فعالان حوزه دختران نوجوان است تا با هم افزایی آنها تاثیر مثبتی بر گروه هدف و موضوعات شهری مختص به دختران شهر تهران داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما