شناسهٔ خبر: 67615867 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

سید حسن نصرالله: شهدای طوفان الاقصی از روشن‌ترین مصادیق شهادت راه خدا هستند

دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسمی به مناسبت شهادت «محمد نعمه ناصر» از فرماندهان ارشد حزب‌الله در حومه بیروت، گفت: شهدای طوفان الاقصی از روشن‌ترین مصادیق شهادت راه خدا هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسمی به مناسبت شهادت «محمد نعمه ناصر» از فرماندهان ارشد حزب‌الله در مجتمع امام مجتبی (ع) واقع در حومه بیروت گفت: شهدای طوفان الاقصی از روشن‌ترین و بلندمرتبه‌ترین مصادیق شهادت راه خدا هستند، زیرا آن‌ها در نبرد حقِ روشن و آشکاری که هیچ شک و شبهه‌ای به آن وارد نیست، جنگیده‌اند.

نصرالله در آغاز این سخنرانی به خانواده شهدایی که در روزها و هفته‌های گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمدند تبریک و تسلیت گفت و برای از دست دادن عزیزانشان با آنان ابراز همدردی کرد.

وی افزود: من در مراسم شهدای فرمانده سخن می‌گویم، اما آرزو داشتم که ای کاش می‌توانستم در مراسم هر شهیدی صحبت کنم. من آرزو می‌کنم که عمرم را در خانه این شهدا و در میان خانواده‌های آنان سپری کنم، اما متأسفانه این کار به دلایل گوناگون، شدنی نیست. شهدای ما همگی شهدای راه خدا هستند و همگی فرمانده، چراغ راه و شهدای عزت، کرامت و شرف هستند.

در حال تکمیل...

نظر شما