شناسهٔ خبر: 67615644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نخستین المپیاد آموزش هنر با معرفی برترین ها در ارومیه پایان یافت

ارومیه- ایرنا- آیین اختتامیه نخستین المپیاد آموزش هنر آذربایجان‌غربی با معرفی برترین ها در ارومیه ب به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی روز چهارشنبه در این آیین که با حضور مسوولان فرهنگی، هنرآموزان، هنرجویان و جمعی از علاقه مندان برگزار شد، گفت: ۳۳ اثر از ۱۰ آموزشگاه هنری در این جشنواره شرکت کرده بودند.

علی رمضانی افزود: موضوع آثار این نمایشگاه و جشنواره، هویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی، تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و با موضوع آزاد بود که آثار برگزیده به سطح ملی معرفی می شوند.

وی اضافه کرد: همچنین تیم‌های راه یافته به سطح ملی به جشنواره فجر معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف شناسایی، کشف و هدایت استعدادهای هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، با استفاده از ابزارهای هنری و آموزشی به مدت ۶ روز در نگارخانه میلان در مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی و کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزارهای هنری و آموزشی را از دیگر اهداف این رویداد است.

این رویداد در سطح کلان منجر به ارتقای سرمایه اجتماعی مبتنی بر عواملی مانند تعامل اجتماعی و احساس هویت جمعی و گروهی می‌شود.

نظر شما