شناسهٔ خبر: 67615596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگاه‌های خراسان جنوبی برای خدمات‌دهی روز پنجشنبه تدبیر کنند

بیرجند - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های خدماتی، عملیاتی و امدادی استان برای خدمات‌دهی به شهروندان در روزهای تعطیل پنجشنبه تدابیر و تمهیدات لازم را در دستور کار داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ناصر ناصری روز چهارشنبه با اشاره به مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی و مدیریت بحران استان اظهار کرد: با عنایت به تداوم گرمای شدید هوا و لزوم انجام تمهیدات لازم به منظور محدود سازی مصرف انرژی و نیز بروز پدیده گرد و غبار در استان، تمامی دستگاه‌های اجرایی تا اطلاع ثانوی در روزهای پنجشنبه تعطیل هستند.

وی با تأکید بر بروز شرایط مشابه در برخی از استان‌ها، تصریح کرد: این تصمیم در راستای مدیریت مصرف انرژی و جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی برق در بخش خانگی اتخاذ شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: با عنایت به این تصمیم و تعطیلی روزهای پنجشنبه، دستگاه‌های خدمات رسان، عملیاتی و امدادی تدابیر و تمهیدات لازم برای خدمت رسانی مناسب به شهروندان را در دستور کار قرار می دهند.

وی با تأکید بر اینکه تمامی دستگاه‌ های اجرایی به رعایت دمای آسایش ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتیگراد مکلف شده‌اند، اظهار کرد: استفاده از روشنایی طبیعی روز و بهره‌گیری از مولد دیزلی از ساعت ۱۰ صبح تا پایان وقت اداری از دیگر موارد تأکید شده در مصوبه ستاد مدیریت انرژی برای دستگاه‌های اجرایی است.

ناصری یادآور شد: همه باید با مدیریت مصرف برق در محیط کار و منزل به پایداری برق استان و کشور کمک کنیم.

نظر شما