شناسهٔ خبر: 67615469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی فرش‌آرای مشهد:

شرایط لیگ برتر فوتسال در ۱۴۰۳ متفاوت و سخت است

احمد شفیعی گفت: هر چند شاکله اصلی فرش‌آرا را حفظ کردیم، اما پیش‌بینی یک لیگ سخت و متفاوت را داریم.

صاحب‌خبر -

احمد شفیعی ظهر امروز، چهارشنبه ۲۰ تیرماه در جمع خبرنگاران در محل تمرین تیم فرش آرا، در خصوص وضعیت نماینده مشهد در آستانه رقابت‌های لیگ برتر ۱۴۰۳ فوتسال کشور اظهار کرد: امسال با توجه به سیاست‌های باشگاه، شاکله اصلی تیم متشکل از قدرت بهادری، سعید سروری، حامد عبداللهی، حمید قهرمانی، سینا اسدی، سینا خادم، احمدرضا حسن پور و حامد امانی را حفظ کردیم، همچنین در پست هایی که نیاز داشتیم سراغ جذب بازیکنان بومی رفتیم و در صورت نبود بازیکن بومی در پست مورد نظرمان سراغ گزینه‌های غیربومی رفتیم.

وی افزود: با توجه به مصدومیت حامد سنایی گلر تیم به دلیل پارگی رباط صلیبی در تورنمنت ۴ جانبه، با علی رحیمی گلر باتجربه که سابقه حضور در فرش آرا و اردوی تیم ملی را دارد به توافق رسیدیم. همچنین محسن محمدزاده که سابقه حضور در فرش آرا و لیگ تاجیکستان را هم دارد جذب کردیم. معین دشتبان هم از تیم لیگ یکی پاویون شمس مشهد به جمع ما اضافه شده و اشکان ابراهیمی را به عنوان سهمیه امید از تیم بهشتی سازه گنبد گرفتیم و حسین محمدی از تیم ملی افغانستان هم بعد از مسابقات جام جهانی فوتسال برای فرش آرا در لیگ برتر فوتسال به میدان خواهد رفت.

سرمربی فرش آرا افزود: با توجه به اینکه باشگاه فرش آرا حدود ۱۲ سال است در لیگ برتر حضور دارد همیشه انگیزه کسب بهترین جایگاه را داشته و قطعا در فصل جدید سعی می‌کنیم به رتبه خیلی خوبی دست یابیم و نیم نگاهی هم به بالای جدول داریم اما قول خاصی در این خصوص نمی‌دهم. شرایط لیگ امسال بسیار متفاوت و سخت است؛ چرا که لژیونرها برگشتند و امسال سال جام جهانی است و به همین خاطر انگیزه همه تیم‌ها بالاتر رفته است.

وی تصریح کرد: از لحاظ روحی و روانی برای بازی سخت روز جمعه مقابل گیتی پسند اصفهان آماده می‌شویم و امید است بتوانیم بهترین نتیجه را برابر این تیم کسب کنیم. البته کار ما در اولین بازی خانگی سخت‌تر شده؛ چراکه بازی ما با توجه به میزبانی سالن بهشتی مشهد از عزاداران حسینی به سالن تاکسیرانی مشهد منتقل شده است. البته ترجیح‌مان بازی در سالن شهدای مدافع حرم بود که متاسفانه آن سالن هم شرایط برگزاری بازی را نداشت. از مسئولان استانی و شهری تقاضا داریم تا برای حمایت از تنها تیم لیگ برتری خراسان رضوی پای کار بیایند و ما را در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور تنها نگذارند.

انتهای پیام

نظر شما