شناسهٔ خبر: 67615302 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

امیر خواجه امیری: دشمن به دنبال تسلط بر فرهنگ جامعه است - اکونیوز

اقتصاد ایران: معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: دشمن با جنگ نرم می‌خواهد بر ذهن و فکر ما تسلط پیدا کند و با استفاده از فضای مجازی اهداف خود را پیش ببرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار خواجه امیری معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره گوهر فاطمی نیروهای مسلح که در دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: حجاب موجب حفظ احترام، پاکدامنی، عزت و امنیت بخشی و نجابت برای زن مسلمان ایرانی و الگویی برای زنان در جهان است.

وی بابیان اینکه دشمنان همواره در تلاش برای ایجاد مفسده و فتنه در جامعه هستند، گفت: توسعه‌ی بی بندوباری با توجیه آزادی‌های فردی، حقوق زن و حقوق بشر با هدف توسعه بنگاه‌های اقتصادی و استفاده ابزاری از زن در فروش محصولات آرایشی و توسعه فرهنگ غربی در جوامع مختلف روشی است که از آن طرق بر فرهنگ جوامع تسلط پیدا کنند. آنها با طرح بحث‌های آزادی زن به دنبال به بیراهه بردن جوامع و فریب جوانان ما هستند.

امیر دریادار خواجه امیری گفت: دشمن با جنگ نرم می‌خواهد بر ذهن و فکر ما تسلط پیدا کند و با استفاده از فضای مجازی اهداف خود را با تضعیف رفتار بانوان باغیرت ما در زمینه حجاب و عفاف در جامعه به پیش برد. ما برای مصون و محفوظ ماندن از این هجمه‌های دشمنان باید جامعه و جوانان را بیش از پیش با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در محیط خانواده، مدرسه، دانشگاه و مراکز آموزشی آشنا کنیم.

وی ادامه داد: ما در نیروهای مسلح به عنوان دژ نظام در مقابله با تهاجم‌های دشمن وظیفه داریم در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی و برنامه ریزی کنیم و بر همین اساس و با تدابیر سردار ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح و معاونت فرهنگی ستاد کل این جشنواره طراحی که هشت دوره از آن برگزار شده است و امروز اختتامیه هشتمین دور آن با میزبانی وزارت دفاع و با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیروهای مسلح و عزیزان بسیج و با تجلیل از نفرات برتر از این سازمان‌ها برگزار گردید.

نظر شما