شناسهٔ خبر: 67614886 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

یامال در آغوش مادر: جایزه من برای تو! (عکس)

لامین یامال جایزه بهترین بازیکن زمین را پس از پیروزی برابر فرانسه به مادرش تقدیم کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی فرانسه رفت و توانست با درخشش لامین یامال با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم پیروز شود و در یک قدمی بالا بردن جام قهرمانی این تورنمنت قرار بگیرد. 

شاگردان دیدیه دشان در ابتدا موفق شدند گل اول را به ثمر برسانند اما این یامال بود که با یک شوت تماشایی از راه دور و بیرون محوطه جریمه توانست بازی را به تساوی بکشاند و زمینه‌ساز پیروزی تیم ملی کشورش در این بازی شود و پس از به صدا درآمدن سوت داور و پایان این دیدار جایزه بهترین بازیکن زمین هم به او رسید. 

2052431

اما لحظات احساسی دقایقی بعد رقم خورد که اعضای خانواده این ستاره جوان که برای حمایت از او راهی آلمان شده‌اند تا شاهد درخشش پسر نوجوان‌‌شان در ترکیب تیم ملی اسپانیا باشند راهی زمین شدند و از نزدیک با او که بسیار خوشحال و هیجان‌زده به نظر می‌رسید دیدار کردند و او هم هدیه ویژه‌ای به مادرش اهدا کرد.

2052432

در  تصاویر منتشر شده از یامال پس از پایان این بازی مشخص است که او جایزه بهترین بازیکن زمین را به مادرش اهدا کرده و او را در آغوش کشیده است تا به این شکل از زحماتی که برایش کشیده بود تشکر کند و این موضوع با استقبال بسیاری از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما