شناسهٔ خبر: 67614576 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۱۵ درصد بار وزارت ورزش و جوانان بر دوش فدراسیون انجمن‌های ورزشی است

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۰ تا ۱۵ درصد از بار وزارت ورزش و جوانان بر دوش این فدراسیون است. رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۰ تا ۱۵ درصد از بار وزارت ورزش و جوانان بر دوش این فدراسیون است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از مرکزی ، عباس ناطق نوری روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان مرکزی در اراک، افزود: فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری اسلامی ۲۲ انجمن و ۶ کمیته دارد و یکی از بزرگترین فدراسیون‌های ساختاری کشور است.

وی با بیان اینکه، هیات‌های انجمن‌های ورزشی رسالت سنگینی برعهده دارند، گفت: ۶ رشته المپیکی، رشته‌های بازی‌های آسیایی، داخل سالنی، نزدیک به همگانی، هوایی، دریایی، ساحلی و خاکی در این فدراسیون فعال است.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: وجود حامیان مالی در هیات‌ها یک ضرورت است زیرا، با این بودجه‌های وزارتخانه و کمیته المپیک خرج‌های روزانه فدراسیون و هیات‌ها هم جوابگو نیست، چه برسد به اینکه بخواهیم رقابت و اعزام داشته باشیم.

ناطق نوری اظهار کرد: هر هفته در یک رشته این فدراسیون شاهد برگزاری مسابقات قهرمان کشوری و اعزام هستیم و ترافیک سنگینی در مسابقات ملی و بین‌المللی برقرار است.

وی گفت: شماری از رشته‌های رزمی بنا به شرایطی اعلام استقلال کرده و از فدراسیون منفک شده‌اند و هم‌اکنون هیچ رشته رزمی در فدراسیون وجود ندارد.

در نشست مجمع انتخاباتی رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان مرکزی سعید گودرزی با کسب ۲۰ رای به مدت چهار سال به ریاست این هیات منصوب شد

نظر شما