شناسهٔ خبر: 67614468 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

فوری: طارمی وارد باشگاه اینتر شد

ستاره تیم ملی ایران دقایقی قبل برای انجام مذاکرات نهائی و عقد قرارداد وارد باشگاه اینتر شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی لحظاتی قبل به همراه فدریکو پاستورلو، اینجنت مشهور فوتبال ایتالیا و جهان وارد دفتر باشگاه اینتر شد تا مراحل عقد قراردادش با این تیم را انجام بدهد.

این ستاره فوتبال ایران که روز گذشته به همراه پاستورلو وارد میلان شده و حضورش در این شهر جلب توجه زیادی برای رسانه‌های فوتبال ایتالیا داشت، حالا برای انجام آخرین مراحل قراردادش به ساختمان باشگاه اینتر رفته تا احتمالا امضای قرارداد و تصاویرش همراه با پیراهن این تیم را ثبت کند.

هواداران نراتزوری به شدت پیگیر جذب حضور طارمی در این تیم بودند و خبرنگاران زیادی در زمان حضور مهدی طارمی در دفتر باشگاه اینتر، به آنجا رفتند تا لحظه حضورش در ساختمان این باشگاه را منتشر کنند.

طارمی همراه با پاستورلو که احتمالا مراحل قراردادش را به‌عنوان مدیر برنامه پیش می‌برد، در یک خودرو بی‌ام‌و مقابل باشگاه اینتر حضور داشتند که تصویر واضح از آنها به ثبت نرسیده است.

ستاره ایرانی پس از چهار سال درخشان در پورتو و کسب هفت جام و عنوان آقای گلی، به دنبال ماجراجویی جدیدی در اینتر میلان است و تا ساعاتی دیگر قراردادش با این باشگاه را نهایی می‌کند و رسما به قهرمان سری آ اضافه می‌شود.

 

نظر شما