شناسهٔ خبر: 67613674 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مرادی: توجه زیاد تاج به داوری برایم جالب است

محمدحسین رضوی

سرپرست کمیته داوران می‌گوید توجه رئیس فداسیون به امر داوری او را شگفت‌زده کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دانیال مرادی، سرپرست کمیته داوران در نشست خبری امروز (چهارنبه) خود در جمع خبرنگار اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های فدراسیون بخش داوری آن است و دو ارکان اصلی فدراسیون، تیم ملی و داوری است که می‌تواند آن فدراسیون را ارتقا دهد یا به آن لطمه بزند. از آقای تاج تشکر ویژه‌ای دارم زیرا با توجه به تفکراتی که در حوزه مدیریتی فدراسیون دارند، جوانگرایی را در آن اجرا کردند. آقای ممبینی نیز همراه با تاج به من اعتماد کردند و از بهمن 1401 مسئولیت دپارتمان را به من دادند. یکی از نکات جذابی که برای من وجود دارد، پیگیری تاج در حوزه داوری است که من این را در خصوص دیگران کمتر دیدم.

او ادامه داد: در هفته‌های پایانی لیگ که فشار روی داوران زیاد بود، بعد از هر هفته مسابقات، تاج عملکرد داوران را از من پیگیری می‌کرد و تمام تمرکز ما در آن هفته‌ها روی قضاوت داوران با کمترین اشتباه داوری باشد. هفته پایانی بازی‌ها همزمان بود و من در ورزشگاه آزادی بودم و استقلال و پیکان در اکباتان بازی داشتند. در بازی استقلال صحنه مشکوک به گل وجود داشت که زیر یک دقیقه تاج به من زنگ زد و پرسید که کمک داور آن بازی که بوده و چه اتفاقی در آن بازی در حال رخ دادن است؟ من هم گفتم که آقای پورمتقی، از داوران بین‌المللی ما کمک داور آن بازی بودند. او با لهجه شیرینش گفت که شما باید بهترین چینش‌ها را انجام دهید.

وی ادامه داد: این برای من جالب بود که چقدر داوری برای شخص اول فدراسیون مهم است. امیدوارم با وجود ایشان و ارتباطاتش در فیفا و AFC بتوانیم کارهای خاصی را در داوری ببینیم.

ادامه دارد...

نظر شما